Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Pracownik Punktu Informacji
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa pasażerów i klientów dworca kolejowego – zawsze z uśmiechem!
- Udzielanie aktualnych informacji o rozkładach jazdy, promocjach i ofertach.
- Dostarczanie informacji dotyczących lokalizacji ważnych miejsc na dworcu oraz orientacji w topografii miasta.
- Przyjmowanie i odpowiedzialne zarządzanie zapytaniami, wnioskami oraz skargami naszych klientów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 – będzie Ci potrzebna do swobodnej komunikacji z pasażerami.
- Sprawność w szybkim wyszukiwaniu informacji oraz umiejętność efektywnej komunikacji.
- Praktyczna znajomość MS Office i umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Przyjazną atmosferę pracy w dobrze zlokalizowanym miejscu.
- Elastyczne godziny pracy (7-21), możliwość pracy zmianowej.
- Terminowo wypłacane świadczenia oraz umowę zlecenie.
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu w ramach firmy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »