Kto szuka:
Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. administracji czasu pracy
Lokalizacja:
Jelcz-Laskowice
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Kompleksowa obsługa Pracowników w obszarze związanym z czasem pracy
- Obsługa systemów kadrowo-płacowych, platformy ZUS PUE, systemu Płatnik
- Przygotowywanie raportów
- Archiwizacja dokumentacji związanej z czasem pracy
- Obsługa benefitów pracowniczych
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie w obszarze związanym z czasem pracy, mile widziane w firmie produkcyjnej
- Znajomość zagadnień z prawa pracy i rozliczania czasu pracy
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególność MS Excel
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność oraz zaangażowanie
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu
- Pracę w zespole wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników
- Szkolenia zawodowe, dofinansowanie kursów i nauki języków
- Atrakcyjny pakiet benefitów: bezpłatna opieka medyczna, karta sportowa, dodatki na święta, dofinansowanie posiłków, dodatkowe świadczenia socjalne i wiele innych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »