eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy InowrocławReferent

Kto szuka:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu

Stanowisko:

Referent

Numer referencyjny:

146006

Lokalizacja:

Inowrocław

kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Do zakresu działania pracownika na stanowisku referenta ds. organizacji należy obsługa organizacyjna i administracyjna Inspektoratu w tym dbanie o profesjonalny wizerunek Kancelarii

Zakres zadań

  • prowadzenie Kancelarii Ogólnej stosownie do przepisów oraz obsługa Sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
  • przyjmowanie gości kancelarii i klientów umówionych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu i jego Zastępcy
  • prowadzenie kalendarza spotkań, wydarzeń Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu i jego Zastępcy
  • udzielanie informacji zainteresowanym, informowanie o pracy kancelarii, inspektoratu, nieobecnościach, zastępstwach, kontrolach w tym obsługa telefoniczna
  • udzielanie odpowiedzi na wnioski w sprawie informacji publicznej
  • udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski ogólne podmiotom zainteresowanym w zakresie organów rządowych i samorządowych, biegłych i innych urzędów i instytucjiprzygotowywanie prezentacji i wykazów na zlecenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu bądź jego Zastępcy (lub osoby upoważnionej) w zakresie działalności organu
  • obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej i poczty elektronicznej organu administracji publicznej
  • obsługa platformy e-KOB, e-CRUB ,serwisu bazy aktów prawnych LEX w zakresie: zapewnienia dostępu upoważnionym pracownikom
  • planowanie, wdrażanie oraz obsługa systemu EZD, SOBAP
  • obsługa Biuletynu Informacji Publicznej oraz wywieszanie na tablicach ogłoszeń, informacji i zarządzeń
  • koordynowanie czynności i dokumentów związanych z dostępnością Inspektoratu
  • obsługa innych witryn, rejestrów i systemów internetowych w zakresie: zapewnienia dostępu upoważnionym pracownikom
  • zapewnienie właściwego i sprawnego obiegu dokumentów wpływających, wychodzących oraz wewnętrznych (w tym tworzonych do użytku służbowego),
  • prowadzenie oraz kontrola rejestrów spraw prowadzonych w formie elektronicznej i w formie papierowej (w tym sprawdzenie poprawności rejestrowania spraw w serwisie/ rejestrze internetowym – literówki, nazewnictwo, dokładny opis sprawy, adnotacje o przeniesieniach, zakończenia spraw),
  • wydanie legitymacji służbowych
  • prowadzenie ewidencji pieczęci i pieczątek
  • przygotowywanie projektów sprawozdań
  • przygotowywanie okresowych sprawozdań z działalności stanowiska
  • prowadzenie gospodarki sprzętowej, materiałowej i zaopatrzenia w szczególności poprzez rejestr środków materiałowych, ewidencję bloczków mandatowych, rejestrację aut służbowych na przeglądy i naprawy, prowadzenie spraw wiązanych z przyjmowaniem i likwidacją środków trwałych, prowadzenie dokumentacji likwidacyjnej
  • prace związane z usługami poligraficznymi na potrzeby organu, prawidłowe gospodarowanie powierzonymi materiałami poligraficznymi
  • przygotowywanie zaleceń dla Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu bądź jego zastępcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. terminowość szkoleń, wprowadzanie zmian w instrukcjach i regulaminach),
  • koordynowanie szkoleń pracowników
  • koordynowanie wyjazdów służbowych (ewidencja wyjść, drugi ścisłego zarachowania, delegacje),
  • prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu biurowego
  • prowadzenie książki kontroli zewnętrznych oraz zbioru protokołów sporządzanych przez jednostki kontrolujące
  • prowadzenie spraw związanych z naborem na wole stanowiska pracy
  • organizacja stażów i praktyk zawodowych
  • prowadzenie rejestru zarządzeń
  • sporządzanie pism, zaświadczeń, wezwań w zakresie kompetencji organu
  • prowadzenie rejestrów zawiadomień o przeprowadzonych kontrolach obiektów wielkopowierzchniowych, sporządzanie wezwań w sprawie braku zawiadomień, prowadzenie teczek obiektów wielkopowierzchniowych
  • wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
  • prowadzenie archiwum zakładowego.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego praca urzędnicza administracyjna obsługi sekretariatu lub kancelarii, praca w sądzie lub przy komorniku/notariuszu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Referent Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Inspektor

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-12-11

do końca oferty: 8 dni

pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Artykuł stanowi podsumowanie wyników Kompleksowego raportu płacowego wiosna/lato 2024. W badaniu wzięło udział 979 firm. Większość stanowiły firmy produkcyjne (57%). Najwięcej firm prowadziło swoją działalność na terenie województwa ...

Niekończąca się lista "to do" w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie jesteśmy wypoczęci czy zrelaksowani. Wszystko nas boli i nadal nie ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,9% wyższe r/r i wyniosło 7978,99 zł brutto.

Freelancing wyraźne zyskuje na popularności - z najnowszych doniesień portalu Freelancehunt.com wynika, że liczba wolnych strzelców, którzy rejestrują się na stworzonych dla nich platformach, rośnie w dwucyfrowym tempie, sięgając niekiedy ...

W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...