eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gdyniastarszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Gdynia

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Morski w Gdyni

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw ochrony przyrody obszarów morskich i pasa technicznego w Inspektoracie Ochrony Wybrzeża

81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi zwalczanie IGO (inwazyjnych gatunków obcych), w szczególności zwierząt, w pasie technicznym oraz opracowuje plan i kosztorys oraz wdraża plan zwalczania IGO zwierząt w pasie technicznym
  • planuje i realizuje zadania ochronne i monitoring w obszarach Natura 2000 głównie skierowanych na ochronę ryb i minogów
  • opiniuje i uzgadnia przedsięwzięcia planowane na obszarach pasa technicznego oraz na wodach morskich, w tym morskich obszarach Natura 2000
  • przygotowuje wkład merytoryczny do postępowań dla Wydziału Zamówień Publicznych oraz przeprowadza postępowania poniżej progów ustawowych
  • współpracuje przy pozyskaniu i rozliczaniu środków finansowych oraz opracowaniu projektów planów ochrony realizacji zadań ochronnych w morskich obszarach Natura 2000 oraz przy pozyskaniu i rozliczaniu środków finansowych na zwalczanie IGO w pasie technicznym
  • wprowadza dane do bazy IGO i współpracuje z właściwymi jednostkami w zakresie IGO
  • opracowuje projekty i przeprowadza aktualizacje Standardowych Formularzy Danych dla morskich części specjalnych obszarów ochrony siedlisk
  • analizuje zapisy w projektowanych i istniejących dokumentach ochrony przyrody i środowiska pod kątem możliwości realizacji zadań Urzędu Morskiego w Gdyni


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań (zgodnie z opisem stanowiska pracy)



  • praca w terenie

  • krajowe wyjazdy służbowe

  • zagraniczne wyjazdy służbowe

  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz


miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • winda

  • brak podjazdu

  • brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych

  • drzwi nieodpowiedniej szerokości

  • miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych

  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu


 Czynniki biologiczne:



  • kleszcze


Inne czynniki, w tym niebezpieczne:



  • uciążliwości związane z obsługą monitorów ekranowych pow. 4 godzin dziennie

  • zmienne warunki atmosferyczne



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz
    złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)

  • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą
    elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru

  • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu

  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 583****** lub 58 355 34 14



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe profilowe w obszarze biologia, ochrona przyrody


doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze ochrony przyrody


pozostałe wymagania niezbędne:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie ochrony przyrody i środowiska
  • wiedza ogólna z zakresu nauk przyrodniczych i nauk o Ziemi
  • biegła umiejętność rozpoznawania gatunków podlegających ochronie i ich siedlisk oraz IGO zwierząt
  • znajomość metodyk GIOŚ dla gatunków i siedlisk chronionych w sieci Natura 2000
  • bardzo dobra znajomość ustawy o obszarach morskich i administracji morskiej
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
  • znajomość ustawy PZP
  • znajomość przepisów prawa budowlanego
  • znajomość procedur oceny oddziaływania przedsięwzięć na środowisko
  • znajomość kpa
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy z systemami geoinformatycznymi GIS


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa lub była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii B

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-08

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

    Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

    Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.

    Mediana wynagrodzeń w województwie małopolskim w 2023 roku wyniosła 7 450 PLN brutto, była wyższa o około 300 PLN od mediany ogólnopolskiej. 25% najniżej wynagradzanych pracowników zarabiało nie więcej niż 5 531 PLN, a 25% najwyżej ...

    Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...