Kto szuka:
Green Basket Sp. z o. o.
Stanowisko:
Koordynator Biura Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- kierowanie całokształtem spraw będących w zakresie działu,
- organizowanie, planowanie, kontrolowanie i nadzorowanie pracy zespołu i podległych pracowników,
- nadzorowanie prawidłowego i terminowego wykonania przez podległych pracowników zleconych zadań,
- zastępstwo pracowników podczas ich nieobecności.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doświadczenie na podobnym stanowisku (sprzedaż, obsługa klienta),
- umiejętność zarządzania zespołem,
- umiejętność pracy z klientem,
- wykształcenie minimum średnie,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office,
Firma oferuje:
- zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej,
- pracę w doświadczonym i dynamicznym zespole,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- szkolenia wdrażające do pracy - szkolenie stanowiskowe prowadzone przez doświadczonych pracowników oraz wewnętrzne szkolenia z kompetencji miękkich,
- bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, premie świąteczne, paczki na święta,
- możliwość rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- dwa razy w tygodniu świeże warzywa, owoce, soki oraz domowe obiady przygotowywane na miejscu,
- zniżki na firmowe produkty,
- 3 x w roku spotkania integracyjne + 300,00 zł budżetu dla każdego pracownika na zespołowe spotkania integracyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »