eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Bielsko-BiałaSpecjalista ds. obsługi reklamacji

Kto szuka:

HR SIGMA

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi reklamacji

Lokalizacja:

Bielsko-Biała

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Główne obowiązki:

  • Kompleksowa obsługa procesu reklamacyjnego zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami,

  • Analiza zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestrowanie w systemie,

  • Współpraca z innymi działami firmy oraz dostawcami w celu efektywnego rozpatrywania reklamacji,

  • Przygotowywanie raportów oraz zestawień dotyczących reklamacji,

  • Udział w optymalizacji procesów związanych z obsługą reklamacji,

  • Bieżąca komunikacja z klientami oraz dostarczanie im rzetelnych informacji na temat statusu zgłoszenia.


Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • Znajomość procedur reklamacyjnych oraz przepisów prawnych dotyczących reklamacji,

  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),

  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,

  • Wysokie zdolności organizacyjne i dbałość o szczegóły,

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz benefity pozapłacowe,

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,

  • Przyjazną atmosferę w pracy oraz wsparcie doświadczonego zespołu,

  • Pracę w dynamicznym i rozwijającym się środowisku.

Aplikuj już dziś!

'Informujemy, że wprowadziliśmy wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów. Jeżeli chcesz dokonać zgłoszenia wejdź na stronę www.hrsigma.pl a znajdziesz wszystkie potrzebne ku temu informacje.'

Klauzula RODO:

W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-04

do końca oferty: 56 dni

pracodawca: HR SIGMA

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Planując zmianę pracy i nową ścieżkę zawodową, należy solidnie przygotować się do procesu rekrutacji. Choć każdy z nas zapewne choć raz miał okazję uczestniczyć w rozmowie z rekruterem, to warto pamiętać o kilku ważnych zasadach ...

Miniony rok branża automotive może zaliczyć do udanych. Prognozy na najbliższą przyszłość nie są już jednak tak optymistyczne, co nie pozostaje bez wpływu na poziom zatrudnienia w sektorze. Nie oznacza to jednak, że pracodawcy porzucili ...

Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.

Firma Grafton Recruitment zaprezentowała kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem otrzymujemy dane dotyczące zapotrzebowania na pracowników oraz wynagrodzeń w działach logistyki. Informacja ...

Freelancing wyraźne zyskuje na popularności - z najnowszych doniesień portalu Freelancehunt.com wynika, że liczba wolnych strzelców, którzy rejestrują się na stworzonych dla nich platformach, rośnie w dwucyfrowym tempie, sięgając niekiedy ...