eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Chełminspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Chełm

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Miejska Policji w Chełmie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw finansów i zaopatrzenia w Wydziale Wspomagającym

22-100 Chełm ul. Żwirki i Wigury 20

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji pomocniczej środków trwałych i pozostałych środków trwałych sprzętu techniki policyjnej na podstawie dokumentów przychodowo – rozchodowych oraz sporządzanie asygnat na wydany do użytkowania sprzęt.
  • Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej, składanie zamówień, sporządzanie protokołów przyjęcia opału do pieców co. znajdujących się w obiektach podległych KMP w Chełmie.
  • Planowanie potrzeb i realizacja zaopatrzenia policjantów w sprzęt i materiały techniki kryminalistycznej oraz prowadzenie związanej z tym ewidencji.
  • Wysyłanie do legalizacji i kalibracji oraz napraw sprzętu techniki policyjnej.
  • Ufarmianie i rozlicznie rachunków, faktur VAT otrzymywanych od wykonawców usług.
  • Przygotowanie informacji niezbędnych do zawarcia przez Wydział Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie umów cywilnoprawnych na świadczenia za usługi m.in.: energia elektryczna, energia cieplna, gaz, woda, ścieki, wywóz nieczystości stałych, płynnych, dzierżawę kontenerów, serwisowanie kotłowni, wykonywanie konserwacji bram i szlabanów, serwisowanie systemów monitoringu i czujek ppoż.
  • Prowadzenie elektronicznej książki obiektów budowlanych należących do KMP w Chełmie.
  • Określanie potrzeb remontowych obiektów KMP w Chełmie, sporządzanie i przesyłanie do Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie zapotrzebowania na zakupy materiałów niezbędnych do wykonania zaplanowanych prac, wykonania bieżących remontów oraz konserwacji obiektów.


Warunki pracy


  • Praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w budynku Komendy Miejskiej Policji w Chełmie, przy ulicy Żwirki i Wigury 20,w pomieszczeniu biurowym Wydziału Wspomagającego w pełnym wymiarze czasu pracy,w systemie jednozmianowym w godzinach 7:30 - 15:30. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze. Czynności wykonywane są w większościw pozycji siedzącej i są związane z wprowadzaniem danych do systemów informatycznych, obsługą komputera co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych (faks, drukarka, telefon), pracą z dokumentami oraz prowadzeniem rozmów telefonicznych zewnętrznych jak i wewnętrznych.

  • Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na drugim piętrze budynku w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt biurowy i komputerowy. Oświetleniew pomieszczeniach pracy naturalne i sztuczne. Budynek trzykondygnacyjny nie jest w pełni dostosowany do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, ponieważ istnieje jedynie podjazd na zewnątrz budynku oraz jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajdująca się na parterze budynku. Pozostała część budynku posiada bariery architektoniczne takie jak: schody, brak wind.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • List motywacyjny,CV oraz oświadczenia opatrz aktualną datą i własnoręcznie podpisz

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe:adres e-mail, numer telefonu

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu

  • Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji w Chełmie ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającegoi wydania poświadczenia lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwaw przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez uprawniony podmiot.

  • KMP w Chełmie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach: nabory.kprm.gov.pl oraz http://bip.chelm.kmp.policja.gov.pl.

  • Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 roku przed zatrudnieniem zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2023 poz.342, 497 i 1195)





Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o Policji
  • Znajomość przepisów regulujących sprawy budowlane, zamówień publicznych
  • Znajomość obsługi komputera
  • Samodzielność, dokładność
  • Komunikatywność, odpowiedzialność
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność stosowania przepisów w praktyce


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Chełmie
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Żwirki i Wigury 20
    22-100 Chełm

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-27

    do końca oferty: 54 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w maju 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,4% wyższe r/r i wyniosło 7999,69 zł brutto.

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,5% wyższe r/r i wyniosło 8478,26 zł brutto.

    Trwają intensywne działania nad projektem ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Ustawa ma wdrożyć do polskiego prawa unijną dyrektywę w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej. Polska jak i inne kraje ...

    W dynamicznie zmieniającej się gospodarce Polski, zarobki stają się kluczowym wskaźnikiem do oceny kondycji regionów. Województwa śląskie i dolnośląskie, znane z różnorodności gospodarczej i historycznego dziedzictwa przemysłowego ...