eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Bytówspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Bytów

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bytowie

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw Do spraw: organizacyjno-kadrowych w Sekcji ds. Organizacyjno-Kadrowej

77-100 Bytów Ul. Gen. Józefa Wybickiego 9

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendanta Powiatowego;
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego;
  • Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej;
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  • Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Powiatowej;
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego zarówno w wersji papierowej jak i poprzez EZD;
  • Prowadzenie ewidencji pracy i służby pracowników systemu codziennego;
  • Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie Powiatowej;
  • Prowadzenie ewidencji udostępnień danych osobowych.
  • Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej;
  • Prowadzenie spraw dotyczących uprawnień kierowców pojazdów uprzywilejowanych;
  • Realizowanie zadań kadrowo – mobilizacyjnych określonych odrębnymi przepisami;
  • Ewidencjonowanie, wystawianie i rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych,
  • Prowadzenie rejestru faktur oraz wprowadzanie ich do programu finansowo-księgowego;
  • Realizowanie zadań związanych z archiwizacją dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy/ w wydziale;
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.


Warunki pracy

Praca na stanowisku administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych;
 


zadania wykonywane w siedzibie komendy;
 


stanowisko pracy znajduje się na 2 piętrze budynku;
 


w budynku bariery architektoniczne: brak windy, pomieszczenia urzędu oraz toalety nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
 


stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych; 
 


praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
 


praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej;
 


na każdej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

praca na zastępstwo (na 1 miesiąc z możliwością przedłużenia wynikającym z konieczności zapewniania zastępstwa)



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe administracja, bezpieczeństwo narodowe, bhp, zarządzanie, ekonomia,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań w jednostce organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz Państwowej Straży Pożarnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna, EZD);
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner, faks, telefon) • umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla PSP, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o korpusie służby cywilnej, dobra znajomość przepisów w zakresie spraw płacowych oraz przepisów wykonawczych;
  • dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Sekcji ds. Organizacyjno-Kadrowych (pok. 34, II piętro)
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Gen. Józefa Wybickiego 9
    77-100 Bytów

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-23

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Obecne zapisy w projekcie ustawy budzą wątpliwości dot. sposobu obliczenia wynagrodzenia za czas pracy w niedziele. Projektowany przepis mówi, że pracownikowi za ten dzień przysługuje wynagrodzenie w podwójnej wysokości. I o ile w przypadku ...

    Dokładne określenie wynagrodzenia na danym stanowisku jest bardzo istotne dla organizacji, a w szczególności dla osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Dynamiczny rynek pracy oraz pojawianie się na nim przedstawicieli nowego ...

    Jeszcze kilka lat temu specjalizacje związane z programowaniem były gwarancją wysokich zarobków i dużego wyboru ofert pracy. Z danych No Fluff Jobs za I kwartał 2024 roku wynika, że przyszłość programistów nie jest już tak pewna. Spada ...

    O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.

    Praca zdalna nie cieszy się już tak dużą popularnością jak w czasie i po pandemii. Jedynie w branży IT blisko połowa ogłoszeń proponuje możliwość tej formy zatrudnienia, w pozostałych branżach jest to mniej niż 30 proc. Na najwyższe ...