PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot nienaleznego zasilku

  • 1. Data: 2002-10-10 15:46:27
    Temat: zwrot nienaleznego zasilku
    Od: "TOSIA" <toosiaa@"nospam"poczta.onet.pl>

    Mam pytanie do szanownych grupowiczow....

    Otrzymalam dnia dzisiejszego tj. 10.10 pismo datowane na 03.10 z Urzedu
    Pracy , w ktorym to "wznawia sie postepowanie z urzedu w sprawie wyplaconego
    za okres od 26.08 do 31.08 zasilku dla bezrobotnych" - innymi slowy mam
    zwrocic nienalezny zasilek za te 6 dni...

    Nie mam oczywiscie nic przeciwko tej decyzji, albowiem od 26 sierpnia
    szczesliwie pracuje. Urzad powiadomilam telefonicznie (osoby obslugujace
    wlasnie mnie ;-), w ciagu 5 dni, natomiast z rozych przyczyn zawiadomienie
    na pismie wyslalam pozniej.. jednak za porada pani, by datowac je
    odpowiednio wczesniej i ze sprawa jest zalatwiona. Moj blad - nie wyslalam
    listem poleconym..
    W dniu 17.09 wplynely na moje konto ku mojemu zdziwieniu pieniadze (nie
    podjelam ich miesiac prawie) a dzis otrzymuje pismo z postanowieniem ich
    zwrotu gdzie czytam, ze Urzad zostal powiadomiony przeze mnie 17.09 (tego
    samego dnia co wplyw gotowki)...

    Jako ze jestem uczciwym obywatelem :-).. juz zerwalam sie by pojsc do banku
    i dokonac przelewu kiedy to po dokladnym wczytaniu sie w tresc pisma nie
    ujzalam nic ponad to.. a spodziewalam sie ze zobacze nienalezna kwote do
    zwrotu i numer konta na ktore mam dokonac wplaty..- a tu nic.. tylko
    roszczenie...

    i co ja mam z tym fantem zrobic...??
    Rzecz jasna zamierzam tam zadzwonic... ale czy to nie ich niejako powinnosc
    obliczyc mi ile sie nalezy?? jakos nie wyobrazam sobie by przecietny
    Kowalski siedzial z kalkulatorem i rozliczal zasilek...

    co robic? dzwonic? pisac oficjalne pismo w tej sprawie?
    czy ktos z Was spotkal sie juz z czyms takim?

    z gory dziekuje..
    --
    Pozdrawiam - T0SIA
    --------