PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie i prawa › zwolnienie i prawa
  • Data: 2003-07-26 14:36:29
    Temat: zwolnienie i prawa
    Od: "rob11" <rob11<NOSPAM>@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam problem. Firma, w ktorej aktualnie pracuje (od 6 lat) ma zamiar oglosic
    upadlosc. Szykuja sie wiec zwolnienia z pracy. Jakie prawa przysluguja
    pracownikom
    w takiej sytuacji. Jaki to bedzie rodzaj zwolnienia, czy przysluguje mi
    odprawa,
    co z zaleglym urlopem (mam go dosyc duzo)?

    I dodatko, udalo mi sie juz znalezc nowa prace. Co mam zrobic w takiej
    sytuacji,
    czy czekac, az pracodawca zerwie ze mna umowe, czy podpisywac "za
    porozumieniem
    stron". Co sie wtedy dzieje z urlopem, czy przechodzi na nowego pracodawce,
    czy stary musi
    sie ze mna rozliczyc?

    Co powieniennem zrobic w takiej sytuacji, aby jak najwiecej na tym
    skorzystac?

    Pozdrawiam
    rob