PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana agencji pracyzmiana agencji pracy
  • Data: 2005-06-25 06:27:30
    Temat: zmiana agencji pracy
    Od: Carbo <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem zatrudniony przez agencję pracy tymczasowej A, która to
    oddelegowała mnie do pracy w firmie X. W firmie X rzepracowałem już 6
    miesięcy. Ponieważ coś zgrzyta pomiędzy firmą A i X, to prawdopodobnie
    firma X, będzie chciała żebym kolejną umowę podpisał z agencją pracy
    tymczasowej B.

    Czy w takim razie czas pracy w jednej firmie (AFAIR pracownik tymczasowy
    może przepracować w jednej firmie 1 rok) będzie mi się liczył od
    początku, czy też za te 6 miesięcy mój los odnośnie zatrudnienia, bądz
    zwolnienia się rozstrzygnie?