PracaGrupypl.praca.dyskusje › zlecę poszukiwanie pracy

  • 11. Data: 2009-05-07 15:01:42
    Temat: Re: zlecę poszukiwanie pracy
    Od: "Dobi" <...@...nl>

    .
    > Co prawda nie ten kościół, ale...
    > http://www.advent.pl/statut.html
    > Cytat z Statutu Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Rzeczypospolitej
    > Polskiej; Art. 43. pkt. 1
    > "Funduszami Kościoła są dziesięciny, w tym dziesięciny bezpośrednie,
    > gwarantowane przepisami własnego Prawa Kościelnego i przekazane przez
    > diecezje oraz misje działające na terenie Kościoła, a także dary, spadki,
    > zapisy i inne wpływy."
    > :-)

    A gdzie tu jest obowiązek płacenia?
    Wierzysz płacisz, twoja wola:)))

    > Im?

    Niemcy w polsce musza im płacić?
    Polacy w niemczech?
    Mogą komu innemu zapłacić albo nawet puścić na dziwki.
    To jest WOLNOŚĆ każdego człowieka!

    > Nie wiem; słabowitym trochę na umyśle - zwłaszcza dziś ;-)

    Bywa, czasy teraz cieżkie, kryzys, nawet w polemikach.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dziesi%C4%99cina
    To było i nie wróci, przynajmniej nie przed 3 wojną swiatową;))
    EOT bom zaczoł weekend.....

    DT

    ps. Zacytuje bo pewnie będziesz miał kolejne pytania:))
    "Dziesięcina - podatek religijny w judaiźmie i chrześcijaństwie.
    Obowiązkowe, dzisiaj już nie istniejące, świadczenie pieniężne lub rzeczowe
    w postaci dziesiątej części swojego dochodu na rzecz Kościoła, przeznaczone
    głównie na rzecz utrzymania duchowieństwa."

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4059
    (20090507) __________

  • 12. Data: 2009-05-08 08:02:45
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    Dobi pisze:
    > .
    >
    > A gdzie tu jest obowiązek płacenia?
    > Wierzysz płacisz, twoja wola:)))
    Wierzysz = jesteś członkiem kościoła = musisz płacić; ergo - nie płacisz
    -> nie jesteś członkiem kościoła -> nie wierzysz.

    > Niemcy w polsce musza im płacić?
    > Polacy w niemczech?
    > Mogą komu innemu zapłacić albo nawet puścić na dziwki.
    > To jest WOLNOŚĆ każdego człowieka!
    A jej pojmowanie przez niektóre "sprytne" (w swoim mniemani - w
    mniemaniu ogółu są po prostu uważani za idiotów) jednostki jest lekko
    chore, co doprowadza do takich dziwacznych zachowań jak napisanie
    książek na podstawie niczym nie potwierdzonych donosów, albo - pisanie
    dyrdymałów na newsach ;-)

> [...]
    > EOT bom zaczoł weekend.....
    >
    > DT
    >
    > ps. Zacytuje bo pewnie będziesz miał kolejne pytania:))
    Wybacz, ale na pytania które mnie nurtują (napisałem przecież, żem
    prosty człek jest) umiem sam znaleźć odpowiedź... A zwłaszcza w wiki lub
    google...

> [...]
    > rzeczowe w postaci dziesiątej części swojego dochodu na rzecz Kościoła,
    > przeznaczone głównie na rzecz utrzymania duchowieństwa."
    Chodzi o to, że ten zapis w wiki nie do końca jest zgodny z
    rzeczywistością, ale to nieistotne szczegóły...
    EOT

    --
    wloochacz

  • 13. Data: 2009-05-11 20:00:40
    Od: "Asia Witek" <a...@s...beceiks.peel>

    Użytkownik "Dobi" <...@...nl> napisał w wiadomości

    > Może jak przestaniemy dziesięcine w podatkach na kościół płacić

    dziesięcinę to każdy z dziką radością by zapłacił. Pod warunkiem że na tym
    skończyłyby się jego podatki :P

    pozdr
    Asieka

    --
    www.isido.pl
    Usprawnia zarządzanie projektami

  • 14. Data: 2009-05-26 20:24:34
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    TC pisze:
    > Mam pracę, wysokie kwalifikacje, ale jednak chciałbym coś zmienić. W związku
    > z tym poszukuję firmy specjalizującej się w poszukiwaniu pracy w imieniu
    > pracownika, możecie mi coś polecić?

    Chociażby RINF, agencja pracy dla osób z branży IT.
    Wyszukują dla Ciebie odpowiednie stanowisko, przeprowadzają kilka
    rozmów, proponują pracę :)

    Ale skoro masz aż tak wysokie kwalifikacje, że nie chce Ci się wysłać CV
    no to może przestań pracować i zostań rentierem.

    Tak czy inaczej - good luck!

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl