PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki w serwisie samochowodym

  • 1. Data: 2007-03-21 12:43:33
    Temat: zarobki w serwisie samochowodym
    Od: "Krzysiek" <...@...x>

    witam
    ile zarabia mniej wiecej doradca serwisowy w serwisie np. toyoty (ale moze
    byc i inna marka)? wiem, ze w serwisie maja duzo roboty (duzo wiecej niz w
    salonie) a jestem ciekawy ile taki ktos zarabia.
    Pozdrawiam
    Krzysiek.

  • 2. Data: 2007-03-21 13:03:19
    Temat: Re: zarobki w serwisie samochowodym
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 21 mar o godzinie 13:43, na pl.praca.dyskusje, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > byc i inna marka)? wiem, ze w serwisie maja duzo roboty (duzo wiecej niz w
    > salonie) a jestem ciekawy ile taki ktos zarabia.

    Jak jesteś ciekawy - to idź do tego salonu, poczekaj aż będą kończyć zmianę
    - zaproś chłopaków na browara, postaw im browarka i popytaj o zarobki.

    Ku..a - co za głupia moda "ile zarabia ....." - przecież to jest płynne tak
    jak wisła - jeden zarabia na tym stanowisku 1000zł a inny na takim samym
    stanowisku 2000zł - więc po ch...j ci teksty które tutaj będą pisane?

    --
    Herbi
    21-03-2007 14:03:10

  • 3. Data: 2007-03-21 14:15:54
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > ile zarabia mniej wiecej doradca serwisowy w serwisie np. toyoty (ale moze
    > byc i inna marka)? wiem, ze w serwisie maja duzo roboty (duzo wiecej niz w
    > salonie) a jestem ciekawy ile taki ktos zarabia.

    Eeee, co to jest doradca serwisowy? Coś w stylu: na tych klockach pojedzie
    auto jeszcze 5k km więc nie warto wymieniać?

    Przyznam, że mnie to zastrzeliło...
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek.

    B.Z.

  • 4. Data: 2007-03-21 14:57:00
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Toyotaparts Genuine Advantage Salesman.

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 5. Data: 2007-03-21 16:50:37
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Toyotaparts Genuine Advantage Salesman.

    Krotko piszac sprzedawca. OK. Z tego co wiem (chodzi o sklepy i hurtownie):
    od 800 do 2500 zl. Roboty - to zalezy. Jezeli zwykly sklep to sa dni takie,
    ze nie wiesz co sie dzieje - klienci wchodza drzwiami i oknami ;-), sa tez
    takie, ze nic sie nei dzieje.

    Moj kontakt z Toyota (dwa razy, Krakow, wyplat nie znam). Pana na stanowisku
    nie bylo, chwile pozniej pojawil sie, obsluga szybka i fachowa, cena slona
    (do niemieckich wozow podobna czesc kostuje okolo 10-20 zl, do toyoty 60 zl
    sztuka).

    B.Z.

  • 6. Data: 2007-03-21 19:16:15
    Od: Krawiec <s...@k...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Ku..a - co za głupia moda "ile zarabia ....." - przecież to jest płynne tak
    > jak wisła - jeden zarabia na tym stanowisku 1000zł a inny na takim samym
    > stanowisku 2000zł - więc po ch...j ci teksty które tutaj będą pisane?

    Człowieku, nie pasuje ci to nie czytaj. Ja uważam, że tego typu opinie
    na temat zarobków są dużo bardziej miarodajne i potrzebne niż te, które
    publikowane są na podstawie badań dużych firm.

  • 7. Data: 2007-03-21 19:36:52
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Mar 2007 20:16:15 +0100, Krawiec <s...@k...pl>
    wklepał(-a):

    >Człowieku, nie pasuje ci to nie czytaj. Ja uważam, że tego typu opinie
    >na temat zarobków są dużo bardziej miarodajne i potrzebne niż te, które
    >publikowane są na podstawie badań dużych firm.

    Uhm, na pewno na grupie dostaniesz reprezentatywne i wiarygodne informacje.
    Był jakiś serwis, który oferował pełną analizę wynagrodzeń w danej
    branży/zawodzie za straszliwą kwotę bodajże 8 zł, proponuję lepiej się tym
    zainteresować.