PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: rozsyłanie cv do potencjalnych pracodawców

  • 1. Data: 2007-03-20 12:53:21
    Temat: Re: rozsyłanie cv do potencjalnych pracodawców
    Od: p...@g...com

    On 17 Mar, 22:29, "cOOba" <c...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Byc moze moje pytanie wynika z braku doswiadczen jeśli chodzi o realia na
    > rynku pracy, ale jesli ktos bedzie miał cos do dodania w tej kwestii - bede
    > wdzięczny:
    > Poszukujac jakis czas temu pracy mialem okazje bywac na kilku sposrod
    > odbytych ogolem rozmow kwalifikacyjnych, gdzie, choc nie zostalem wtedy
    > zatrudniony to chcialbym w tamtejszych firmach pracowac. I tu watpliwosc, bo
    > o ile trafiam na ogloszenie takiej firmy i spelniam wymagania wowczas
    > wysylam aplikacje, przechodze (albo nie) proces rekrutacji itp.itd.
> [...]

    Witam,

    IMHO rozsylanie twojego cv w ten sposob to dobry pomysl. Niektore
    firmy wrecz do tego zachecaja umieszczajac stosowne formularze w
    sekcji "praca" albo "kariera" na swojej stronie www.

    Problem w tego rodzaju poszukiwaniach polega na tym, ze z reguly na
    ich odzew mozesz liczyc po kilku miesiacach od wyslania cv.

    Pozdrawiam,
    MP