PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki podoficerow zawodowych w MONie ?

  • 1. Data: 2005-03-30 08:22:09
    Temat: zarobki podoficerow zawodowych w MONie ?
    Od: "::.. Czarny" <k...@y...com>

    Mam pytanie, mianowicie:
    W jakich granicach ksztaltują sie zarobki podoficerow zawodowych w MONie?
    Tzn ile dostalbym tam na reke idac tam do pracy.
    Mam wyksztalcenie srednie ekonomiczne /matura/.
    I wlasnie sie zastanawiam nad ta praca?
    Co wy na to????

  • 2. Data: 2005-03-30 08:30:47
    Temat: Re: zarobki podoficerow zawodowych w MONie ?
    Od: "RIA" <a...@n...op.pl>

    Użytkownik "::.. Czarny" <k...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tzn ile dostalbym tam na reke idac tam do pracy.
    > Mam wyksztalcenie srednie ekonomiczne /matura/.

    Hejka
    Moim zdaniem w tego typu pracy zarobki sa najmniej istotne.
    Pytanie brzmi czy jestes w stanie wykonywac bez zbednego szemrania polecenia
    przelozonych czesto glupie polecenia. Czy pasuja Ci czeste przeniesienia z
    miejsca w miejsce po kilkaset kilometrow. Czy masz wogole do tej pracy
    jakies predyspozycje i blade pojecie o tym co Cie tam czeka. Czlowiek ktory
    idzie tam z cywila moze oglupiec zwlaszcza jak dodatkowo trafi do
    poborowych.
    Pomijam to ze czesto zeby sie zalapc trzeba miec duze poparcie.
    A za robki jako podoficer na kontrakcie 2-3 lata temu to bylo ok 1200 do
    2000 z kawalkiem na reke w przypadku szefa kompanii.
    Pozdro
    Robert

  • 3. Data: 2005-03-30 09:43:10
    Od: "::.. Czarny" <k...@y...com>

    Czesc.
    Ja akurat jakies blade pojecie mam :)
    Rok bylem w MONie, a obecnie pracuje jako podoficer zawodowy w Strazy
    Granicznej od 2 lat. Pracuje na tzw. "zielonej granicy".
    W sumie to mnie interesuje praca lepiej platna.
    Obecnie mam z miejsca zamieszkania do domu okolo 110 kilometrow, a
    gdybym sie dostal tam mialbym okolo 15 kilometrow.
    No nie wiem, chyba bede sie musial sie jeszcze troche znajomych popytac.
    Co wy na to wogole?

  • 4. Data: 2005-03-30 10:01:38
    Od: "::.. Czarny" <k...@y...com>

    No i tak poza tym to szczerze mowiac wszytskie instytucje mundurowe u
    nas sa przerosniete "garbami". U mnie w pracy "wojna garbów" to
    codziennosc.

    Interesuje mnie tylko jedno, co bedzie jak wejdzie "schengen" w 2007
    roku i czesc ludzi bedzie musiala pojsc na wschod. Wtedy to sie chyba
    pozabiją o siebie. Juz teraz atmosfera jest nie do wytrzymania , a co
    dopiero bedzie wtedy !!!

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-03-30 13:24:23
    Od: "RIA" <a...@n...op.pl>

    Uzytkownik "::.. Czarny" <k...@y...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > gdybym sie dostal tam mialbym okolo 15 kilometrow.
    > No nie wiem, chyba bede sie musial sie jeszcze troche znajomych popytac.
    Hi
    To sie dziwie ze chcesz MSWiA zmienic na MON imo duzo lepiej jest w SG niz w
    wojsku ( w MONie bylem w zasadniczej kumpla mam w SG i tylko przez pryzmat
    tego porownuje wiec...). Tymbardziej ze ciekawe jak dlugo zagrzejesz miejsca
    w wojsku akurat w tej jednostce. A tak wogole jaka jest procedura przejscia
    z SG do wojska?
    A jezeli chodzi o place to wydaje mi sie ze SG jest duzo lepiej platna niz
    Mon
    Pozdrawiam
    Robert