PracaGrupypl.praca.szukana › zarabianie - budowanie "refferali"

  • 1. Data: 2002-05-18 13:15:17
    Temat: zarabianie - budowanie "refferali"
    Od: "A.B." <n...@i...pl>

    Chcemy stworzyć pierwszy polski naprawdę duzy i dobrze prosperujący system
    refferali. Jeśli chcesz spróbować swoich sił, zarabiać przez internet,
    jesteś cierpliwy to przyłącz się do nac. Może po pewnym czasie stani się on
    stałym lub chociaż dodatkowym żródłem dochopdu. Wszystko przez nami. Polska
    dopiero się rozwija pod tym względem więc może utrafimy w dobre miejsce.
    Zapraszamy,

    www.downline.prv.pl

  • 2. Data: 2002-05-18 15:32:30
    Temat: Re: zarabianie - budowanie "refferali"
    Od: "zenon" <z...@p...fm>

    Witam. Może zajrzyj tu, warto na kilku frontach
    http://naszezdrowie.pl/sklep/partner/go.cgi/zzenio
    pzdr. zen

  • 3. Data: 2002-05-19 02:12:08
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

> [...]
    Polska
    > dopiero się rozwija pod tym względem więc może utrafimy w dobre miejsce.

    PLONK
    te *(&@(*&(*@& ^*&%*% dupa
    wyslaly to na wszystkie chyba grupy

  • 4. Data: 2002-05-19 09:40:45
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "A.B." <n...@i...pl> skribis:

    >Chcemy stworzyć pierwszy polski naprawdę duzy i dobrze prosperujący system
    >refferali.

    1) A po co skoro nie macie co sprzedawac ?
    2) juz jest takich kilka

    > www.down

    Pozdrawiam, Leh.
    --