PracaGrupypl.praca.szukana › student informatyki - Poznań

  • 1. Data: 2002-05-18 11:06:46
    Temat: student informatyki - Poznań
    Od: "student" <s...@p...fm>

    Szukam pracy na lipiec, sierpień i wrzesień.
    Jestem pod koniec pierwszego roku informatyki, jednak komputerami
    interesuję się od prawie 10 lat. Posiadam dość rozległą wiedzę ogólną,
    dobre rozeznanie gdzie i jak zdobywać potrzebne informacje i umiejętności.
    Znajmość: C++, Pascal (Delphi), VisualBasic, HTML, CSS, JavaScript, Linux,
    BSD, Windows.
    Lubię wyzwania, szybko przyswajam sobie wiedzę, potrafię zaangażować się w
    pracę, mam szeroki i swobodny dostęp do literatury informatycznej i
    Internetu.
    student

  • 2. Data: 2002-05-18 11:10:11
    Temat: Re: student informatyki - Poznań
    Od: "student" <s...@p...fm>

    > Znajmość: C++, Pascal (Delphi), VisualBasic, HTML, CSS, JavaScript,
    Linux,
    > BSD, Windows.
    i jeszcze Java

  • 3. Data: 2002-05-19 02:11:04