PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysokosc wyplaty przy stawce na godzine

  • 1. Data: 2007-04-12 17:44:33
    Temat: wysokosc wyplaty przy stawce na godzine
    Od: "spirit" <d...@w...pl>

    witam

    od 7 marca pracuje w pewnej firmie w ktorej jestem jako pracownik tymczasowy z
    posredniaka. Mam na umowie stawke brutto na godzine (8,93), w zeszlym miesiacu
    przepracowalem 152 godziny co daje 1357,36zl brutto czyli wg kalkulatora na
    stornie gazetapraca.pl wynika ze wyplata powinna wynosic 1151,36zl netto [umowa
    zlecenie, brak ubezpieczenia spolecznego z tytulu pracy, student]. Tymczasem
    wyplata netto wyniosla 949,35zl ;\ czyli o 200 zl mniej, skad taka rozbieżność?
    Uderzac od razu do przedstawiciela z ktorym podpisywalem umowe? czy jest tu
    jakis moj blad w obliczeniach. Jak to liczyc?

    z gory dziekuje za odpowiedzi
    Darek

  • 2. Data: 2007-04-14 11:48:22
    Temat: Re: wysokosc wyplaty przy stawce na godzine
    Od: a...@g...com

    Wychodzi na to,ze pracodawca zapłacił za Ciebie ubezpieczenie
    zdrowotne...lub jakieś dodatkowe składki.Zadzwoń do
    pośrednika....niech wyjaśnia sytuacje.jeżeli to nie pomorze,to
    delikatnie porozmawiaj z pracodawca.Pozdrawiam