PracaGrupypl.praca.dyskusjewysokie zarobki, bardzo... › wysokie zarobki, bardzo...
  • Data: 2005-04-14 13:26:44
    Temat: wysokie zarobki, bardzo...
    Od: "Greg" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...takież to to w ogłoszeniu zobaczyłem, firma może i poważna, przy czym na
    rozmowie, która trwała jakieś 15 minut rekrutujacy nie wspomina o finansach
    i pyta czy mam jakieś pytania. to ja ze many many men :) i słysze że "aa
    finanse, też są...he he he". widać nie spodziewał sie pytania. 1000 brutto
    na umowe zlecenie. zero pytań o dobre , złe strony, plany na przyszłość
    itp... dodam że wymagana płynna znajomość j. niemieckiego.

    greg