PracaGrupypl.praca.dyskusjewysokie zarobki, bardzo... › Re: wysokie zarobki, bardzo...
  • Data: 2005-04-14 16:22:38
    Temat: Re: wysokie zarobki, bardzo...
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 18:14:36 +0200, Mo <l...@g...nie-smiec> napisał:

    > A to dobre! Podoba mi sie to tłumaczenie! Teraz będę inaczej patrzeć na
    > świat! :D

    Naturalnym celem obu stron umowy/transakcji jest maksymalizacja przychodów
    / minimalizacja kosztów. Co w tym nowatorskiego?

    Prosty przykład. Potrzebujemy bibliotekarki. Oferujemy 1200 i zgłasza się
    5 osób (z wymaganymi kwalifikacjami). Jak wybrać?
    A gdy oferujemy, powiedzmy, 1050, zostaje jedna z tych pięciu. Która? Ta,
    której ta robota najbardziej odpowiada.
    I o to chodzi.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)