PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie a zwolnienie › wypowiedzenie a zwolnienie
  • Data: 2002-06-28 11:38:35
    Temat: wypowiedzenie a zwolnienie
    Od: "karol" <karol 24@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    wpadlem do pracy po dokumenty ktore tam zostawilem i zostalo i zostalem
    ponformowany ze zostalo przygotowane dla mnie wypowiedzenie umowy o prace.
    Powiedzialem,ze niestety jestem od dnia dzisiejszego na zwolnieniu lekarskim
    i nie moge go ,,niestety,, przyjac.
    Uslyszalem ,ze i tak nie szkodzi bo wypowiedzenie i tak ma swoj normalny
    bieg nawet jak jestem na zwolnieniu.Chcialbym tylko nadmienic iz nie byla
    podpisana przeze mnie zadna lista obecnosci w tym dniu.

    Teraz pytanie jak to wyglada wzgledem przepisow bo z tego co uslyszalem w
    Panstwowej Ispekcji Pracy wypowiedzenie jest wadliwe i moge zlozyc tylko
    pozew do Sadu Pracy.

    Jak to naprawde wyglada?

    pozdrawiam
    KW