PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie 2007

  • 1. Data: 2007-01-31 11:02:21
    Temat: wynagrodzenie 2007
    Od: "Jenni" <k...@o...eu>

    witam

    mam pytanie odnosnie wynagrodzenia na 2007rok, w roku 2006 minium wynosilo
    899,10 zł brutto , a teraz?

    Dzieki

  • 2. Data: 2007-01-31 11:21:34
    Temat: Re: wynagrodzenie 2007
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Użytkownik "Jenni" <k...@o...eu> napisał

    > mam pytanie odnosnie wynagrodzenia na 2007rok, w roku 2006 minium wynosilo
    > 899,10 zł brutto , a teraz?

    936 zł brutto

    N.

  • 3. Data: 2007-01-31 12:56:17
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 31 sty o godzinie 12:21, na pl.praca.dyskusje, Nixe napisał(a):

    > Użytkownik "Jenni" <k...@o...eu> napisał

    > 936 zł brutto

    No ale wKF:
    - przy pierwszym zatrudnieniu delikwenta - możesz to brutto obniżyć do 90%
    jego wartości, więc defacto nie będzie 936 tylko 842,40 brutto. To tylko
    gwoli informacji, by nie było za miesiąc pytań typu "pracodawca mnie
    okradł" wypłaca mi mniej niż płaca minimalna ;)

    --
    Herbi
    31-01-2007 13:56:16

  • 4. Data: 2007-01-31 13:16:02
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No ale wKF:
    > - przy pierwszym zatrudnieniu delikwenta - możesz to brutto obniżyć do 90%
    > jego wartości, więc defacto nie będzie 936 tylko 842,40 brutto.

    Co to jest KF?
    Oprócz tego, że kill-file ;-)

    N.

  • 5. Data: 2007-01-31 21:39:51
    Od: "J." <a...@m...pl>

> [...]
    > gwoli informacji, by nie było za miesiąc pytań typu "pracodawca mnie
    > okradł" wypłaca mi mniej niż płaca minimalna ;)

    Co oznacza "pierwsze zatrudnienie"?

    J.

  • 6. Data: 2007-02-01 09:33:25
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 31 sty o godzinie 22:39, na pl.praca.dyskusje, J. napisał(a):

    > Co oznacza "pierwsze zatrudnienie"?

    http://kronika.sejm.gov.pl/kronika.2002/text/par-42-
    1.php?par=1&srdt=4
    Podejmujący pierwsza pracę.

    Kiedyś było to w pierwszym roku 80% a w drugim 90$ płacy minimalnej, w
    tamtym roku już "ostało się" tylko w pierwszym roku 90%.
    Jak jest od 2007r. - nie wiem (czy zachowano to obniżanie płacy minimalnej)
    :(

    --
    Herbi
    01-02-2007 10:33:23

  • 7. Data: 2007-02-01 10:02:07
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Jeszcze raz, bo chyba nie doszło:

    > Co to jest KF?

    N.

  • 8. Data: 2007-02-01 10:15:02
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 1 lut o godzinie 11:02, na pl.praca.dyskusje, Nixe napisał(a):

> [...]

    wKF = w *K*westii *F*ormalnej

    --
    Herbi
    01-02-2007 11:15:01

  • 9. Data: 2007-02-01 11:51:37
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    > wKF = w *K*westii *F*ormalnej

    ROTFL :D
    Myślałam, że coś na kształt jakiegoś Kodeksu ;-)

    N.