PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podyplomowe studia z zarządzania projektami

  • 1. Data: 2007-01-31 09:14:17
    Temat: Podyplomowe studia z zarządzania projektami
    Od: "Marcin" <m...@g...com>

    Hej. Zamierzam zabrać się za to co w temacie.

    Chciałem zapytać o opinię o kursach:

    http://www.studiapodyplomowe.pl/index.php?option=com
    _content&task=view&id=128&Itemid=60&lang=pl
    http://www.sgh.waw.pl/ksztalcenie/podyplomowe/spis/z
    arzadzania_projektami/

    Dodam, że chodzi o branżę IT.

  • 2. Data: 2007-01-31 20:01:42
    Temat: Re: Podyplomowe studia z zarządzania projektami
    Od: "Pawel Schmidt" <a...@n...spam.infogenia.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...
[...]

    Tych, o których piszesz wyżej nie znam. Natomiast kończę teraz studia
    podyplomowe ZP na Politechnice Wrocławskiej. Według mnie są świetne -
    zarówno zakres jak i kadra prowadząca - w większości przypadków ludzie z
    praktyką i bardzo dobrzy dydatktycy, co jako pracownik dydaktyczno-naukowy
    jestem w stanie ocenić :-)
    Już po kiiku zjazdach zreorganizowalem cały mój dział, projekty (branża IT)
    sa prowadzone metodycznie, ludzie mniej zestresowani, klienci bardziej
    zadowoleni. Po pół roku od rozpoczęcia studiów już widać efekty.
    Dodatkowo studia współfinansuje UE - sam wysłałem się na nie jako
    mikroprzedsiębiorca (świadczę ousourcing dla firmy informatycznej w ramach
    ZP) - kosztowały mnie 800 zł + raz na 2 tygodnie przejazd, hotel i jakaś
    małą impreza we Wrocławiu :-).
    Wystarowała własnie druga edycja - nieststy nie jest łatwo się dostać,
    trzeba mieć udokumentowaną praktykę w zarządzaniu - zaraz po studiach
    własciwie nie ma szans.

    Pozdrawiam

    P.