PracaGrupypl.praca.dyskusjewniosek urlopowy, kiedy mozna?wniosek urlopowy, kiedy mozna?
  • Data: 2004-06-28 15:38:55
    Temat: wniosek urlopowy, kiedy mozna?
    Od: "jaca" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aby nie mącić, przedstawie sytuacje:
    chce wziac 11 dni urlopu, do ktorego w takiej ilosci bede mial prawo od 16
    sierpnia br, bo
    wtedy minie mi 7 mies. pracy (15 stycznia zaczalem pierwsza prace).
    Problem polega tylko na tym, ze 16 sierpnia chce juz byc na urlopie, wiec
    pytanie jest takie:
    czy mozna skladac wniosek o urlop na dany wymiar w czasie, gdy nie ma sie
    jeszcze prawa
    do takiego wymiaru ?(oczywiscie na okres, w ktorym prawo do danego wymiaru
    sie juz
    uzyska) Czy zatem moge zlozyc wniosek na 11 dni (od 16 do 30 sierpnia)
    chociazby jutro ?
    (na dzien dzisiejszy przysluguje mi tylko 9 z hakiem dni).
    Mam nadzieje, ze nie namieszalem i jest w miare jasno.
    Dzieki za odpowiedzi
    J.