PracaGrupypl.praca.oferowanawarszawa/korki z francuskiego

  • 1. Data: 2003-09-24 20:56:26
    Temat: warszawa/korki z francuskiego
    Od: "lea_maria" <l...@N...pl>

    Szukam nauczyciela/ki j.francuskiego. Chciałabym, by zajęcia odbywały się 4x
    w tyg przez 1h w godzinach przedpołudniowych (ewentualnie w niektóre dni
    moglibyśmy spotykać się po południu). Przewiduje dość ostre tempo nauki
    dlatego też szukam kogoś solidnego a zarazem wymagającego. Zainteresowane
    osoby proszę o kontakt wraz z opisem swojego doswiadczenia/kwalifikacji
    (zdane egzaminy, pobyt za granica, etc.). Mile widziani będą
    studenci/absolwenci romanistyki lub NKJF. Lekcje będą dla jednej osoby.
    Wolałabym by nauczyciel dojeżdżał do mnie (Natolin), ale jeśli mieszka w
    Centrum lub w pobliżu jakiejś stacji metra, to ja mogę jeździć do niego.
    Proponowane wynagrodzenie: 70zł/tygodniowo.

    Anna Chmielecka
    l...@w...pl