PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop w nowej pracy

  • 1. Data: 2003-09-29 07:20:58
    Temat: urlop w nowej pracy
    Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>

    witam.

    na poczatku uprzedzam iz w googlach odpowiedzni na moje pytanie nie
    znalazlem :-)

    od 1 wrzesnia mam nowego pracodawce.
    u poprzedniego pracowalem 2 lata do 31 sierpnia, zostaly mi po odejsciu od
    niego 3 dni platnego urlopu.
    od kiedy moge wziac urlip u nowego pracodawcy? potrzebuje 1 dzien ;-) z tego
    co sie ja orietnuje to moge prosic o urlop po 14 dniach pracy w nowej
    firmie, a ten okres juz minal.

    Pozdrawiam i dziekuej za odpowiedz
    --
    Piotr (Pogar) Gardy

  • 2. Data: 2003-09-29 10:57:55
    Temat: Re: urlop w nowej pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 29 Sep 2003 09:20:58 +0200, "Piotr \(Pogar\) Gardy"

    >co sie ja orietnuje to moge prosic o urlop po 14 dniach pracy w nowej
    >firmie, a ten okres juz minal.

    Jeżeli nabyłeś prawo do urlopu (a poza pierwszym urlopem nabywasz je
    od 1 stycznia każdego roku) to masz prawo do tego urlopu
    (niezbywalne). Możesz o niego poprosić w każdej chwili. Jeśli
    zaznaczysz, że jest to urlop na żądanie (do 4 dni w ciągu roku - ale w
    ramach zwykłego urlopu wypoczynkowego), to pracodawca nie może odmówić
    (a wystarczy że o taki urlop poprosisz tego dnia, w którym chcesz go
    rozpocząć).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-09-29 11:07:22
    Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>

> [...]
    > ramach zwykłego urlopu wypoczynkowego), to pracodawca nie może odmówić
    > (a wystarczy że o taki urlop poprosisz tego dnia, w którym chcesz go

    Dzieki wielkei :-)
    --
    Piotr Gardy