PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop uzupełniający

  • 1. Data: 2004-10-31 21:30:17
    Temat: urlop uzupełniający
    Od: "Kamila Modrzyńska" <M...@w...pl>

    Witam
    W tym roku w grudniu nabywam prawo do dodatkowego wymiaru urlopu-6
    dni.Zwiększa mi się wymiar z 20- do 26 dni. Czy możecie mi podpowiedzieć,
    czy w grudniu tego roku mogę się spodziewać 6 dodatkowych dni czy też
    otrzymam go proporcjonalnie czyli za 1 miesiąc.
    Z góry dziękuję.
    Kamila

  • 2. Data: 2004-10-31 22:10:39
    Temat: Re: urlop uzupełniający
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    masz prawo do 26 dni
    milego urlopiku w okresie swiatecznym....
    :)
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2004-11-07 10:16:31
    Od: "Sulami" <s...@p...fm>

> [...]
    > czy w grudniu tego roku mogę się spodziewać 6 dodatkowych dni czy też
    > otrzymam go proporcjonalnie czyli za 1 miesiąc.

    Kodeks pracy mówi, że jeśli pracownik wykorzystał już swój urlop
    wypoczynkowy, jaki przysługiwał mu za dany rok kalendarzowy, a następnie
    uzyskał w tym samym roku prawo do urlopu w wyższym wymiarze (w Twoim
    przypadku 26 dni), urlop ten- dodatkowe 6 dni, przysługuje mu.
    Jest jeszcze jedna rzecz, o której warto pamiętać- pracownik musi
    wykorzystać swój urlop wypoczynkowy najpóźniej do końca pierwszego kwartału
    następnego roku kalendarzowego po roku, w którym nabył do niego prawo. Tak
    więc pracodawca może udzielić urlopu np. po 1.01.05r.

    Pzdr.
    Sulami

  • 4. Data: 2004-11-07 14:59:31
    Od: "Sulami" <s...@p...fm>