PracaGrupypl.praca.dyskusje › Średnie zarobki za granicą - zestawienie

  • 1. Data: 2004-10-31 18:46:29
    Temat: Średnie zarobki za granicą - zestawienie
    Od: "Ludwik" <ludwi@interia_wytnijto.pl>

    Znacie może jakąś stronę, na której znajdę kwoty średnich zarobków za
    granicą. Zarobki w Polsce to znajdę pewnie na www.stat.gov.pl. Ale inne
    kraje to jest trochę problem. Proszę o pomoc. Szukałem w googlach ale z
    mizernym skutkiem.

    Pozdr

    Ludwik

  • 2. Data: 2004-11-01 10:08:56
    Temat: Re: Średnie zarobki za granicą - zestawienie
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Ludwik" <ludwi@interia_wytnijto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > granicą. Zarobki w Polsce to znajdę pewnie na www.stat.gov.pl. Ale inne
    > kraje to jest trochę problem. Proszę o pomoc. Szukałem w googlach ale z

    Bozsz...

    http://www.stat.gov.pl/stale/odnosniki.htm

    szomiz
    Jestem za wprowadzeniem obowiazku korzystania przez administracje z
    bezplatnego oprogramowania. Ale pod warunkiem wprowadzenia obowiazku
    korzystania z bezplatnego sprzetu. No moze takiego, ktorego koszt zakupu
    nie przekracza kosztow surowcow potrzebnych do jego wytworzenia.

  • 3. Data: 2004-11-01 13:20:08
    Od: "Ludwik" <ludwi@interia_wytnijto.pl>

    > http://www.stat.gov.pl/stale/odnosniki.htm

    Dzieki