PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie - jak policzyc

  • 1. Data: 2007-07-05 14:00:26
    Temat: umowa zlecenie - jak policzyc
    Od: hanz <h...@o...pl>

    witam !

    mam mały problem. zostałem zatrudniony na umowe zlecenie do instalacji
    pracowni komputerowych w szkołach. stawka za szkołę wynośi 352 zlote
    netto. jak obliczyc ile dostane na ręke. jestem studentem jesli to ma
    jakies znaczenie.
    slyszalem o jakims podatku jezeli sie przekroczy kwote 3600. jak to
    dziala? da sę to ominąc?

    pozdrawiam
    hanzklotz

  • 2. Data: 2007-07-05 14:07:11
    Temat: Re: umowa zlecenie - jak policzyc
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-05 16:00 [hanz] napisał(a):

    > pracowni komputerowych w szkołach. stawka za szkołę wynośi 352 zlote
    > netto. jak obliczyc ile dostane na ręke. jestem studentem jesli to ma

    Netto to jest stawka na rękę.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 3. Data: 2007-07-05 15:04:16
    Od: hanz <h...@o...pl>

    Pe.Ka pisze:

    > Netto to jest stawka na rękę.

    no tak. pomylka ta kwoto jest brutto

  • 4. Data: 2007-07-05 15:11:00
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-05 17:04 [hanz] napisał(a):

    > no tak. pomylka ta kwoto jest brutto

    Jeśli nie przekroczyłeś 26 lat to tylko 19% podatku przy zachowaniu 20%
    kosztów uzyskania przychodu co da 298,- zł na rękę za szkołę.
    Zaliczkę muszą Ci potrącić, dostaniesz zwrot kwoty wolnej przy
    rozliczeniu rocznym.

  • 5. Data: 2007-07-05 19:40:56
    Temat: Re: umowa zlecenie - jak policzyc [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6j19a$5vr$1@inews.gazeta.pl hanz <h...@o...pl>
    pisze:

    > no tak. pomylka ta kwoto jest brutto
    O ile pamiętam z czasów kiedy sam to robiłem, typowa pracownia szkolna to
    serwer SBS + 10÷12 stacji. No i konfiguracja tego wszystkiego. Następnie
    odbiór i gwarancja przynajmniej jednej wizyty serwisowej w ramach ceny.
    Nie wiem co tam jeszcze masz zrobić, ale 352 zł brutto za postawienie
    pracowni?
    Nie za tanio?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-07-05 19:56:21
    Od: hanz <h...@o...pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > ramach ceny.
    > Nie wiem co tam jeszcze masz zrobić, ale 352 zł brutto za postawienie

    co zrobisz takie czasy. cena za mala pracownie (siec + 10 kompow)
    zdzierstwo ale jak nie ma kasy to i taka robota dobra

    a przy rozliczeniu to ile procent moge odzyskac?

  • 7. Data: 2007-07-05 20:17:47
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-05 21:56 [hanz] napisał(a):

    > a przy rozliczeniu to ile procent moge odzyskac?

    Kwota 3031,37 jest w roku 2007 wolna od podatku więc z tego tytułu
    możesz liczyć w rozliczeniu na zwrot w wysokości ok. 572 zł

  • 8. Data: 2007-07-06 06:52:11
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jotte pisze:

    > Nie za tanio?

    U moje znajomego w szkole ( ta ekipa robiła kilka pracowni szkolnych w
    rejonie) była taka ekipa za 300 zł od pracowni. Chłopaki w dwóch sie
    męczyli dniami i nocami, coś tam zrobili ale na zasadzie "nie dotykać bo
    się przewróci". Najlepsze to było jak nie umieli Neostrady puścić przez
    win2k3 na cała pracownie. No cóż polskie realia.

  • 9. Data: 2007-07-06 16:52:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6koe4$e08$1@news.onet.pl Tomek <t...@v...pl>
    pisze:

    > U moje znajomego w szkole ( ta ekipa robiła kilka pracowni szkolnych w
    > rejonie) była taka ekipa za 300 zł od pracowni. Chłopaki w dwóch sie
    > męczyli dniami i nocami,
    Może oni np. do każdej jednostki po kolei instalki pakowali i tak się
    pałowali godzinami bez sensu? ;)

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-07-09 09:37:10
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jotte pisze:

    > Może oni np. do każdej jednostki po kolei instalki pakowali i tak się
    > pałowali godzinami bez sensu? ;)

    Skąd wiesz :D W ogóle z tego co mi znajomy opowiadał to chłopaki za
    wiele pojęcia nie mieli o tym co robili.