PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o poufnościumowa o poufności
  • Data: 2008-06-07 22:11:07
    Temat: umowa o poufności
    Od: Nilak <n...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy można zawrzeć w umowie o poufności zapis mówiący mniej więcej:
    - za każde złamanie niniejszej umowy pracodawca wystawia pracownikowi
    rachunek na X PLN z terminem płatności Y dni.
    - pracownik ponosi pełną odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone
    jemu bądź jego klientom.

    PS
    Wiem że można (papier wszystko zniesie) tylko czy to jest zgodne z KP i
    czy niesie za sobą jakiekolwiek konsekwencje.

    PS2
    Czytałem KP i mam dosyć jasno nakreślone kto za co odpowiada i w jakim
    zakresie. Pytanie raczej czy można takimi umowami "omijać/naginać" to co
    jest zapisane w KP. I czy podpisanie czegoś takiego ma sens dla
    którejkolwiek ze stron?

    Pozdrawiam
    Nilak