PracaGrupypl.praca.dyskusjeu nas oszczędności (#007) › u nas oszczędności (#007)
    From: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: u nas oszczędności (#007)
    Date: Fri, 20 Jan 2012 11:50:14 +0100

    prowokuję Waszmościów od dłuższego czasu, a Wy nic... chciałbym się
    dowiedzieć co dzieje się u innych? a Wy nic...
    no ale może kiedyś się dowiem...

    u nas w firmie Tusko-Gronkiewiczowe oszczędności:
    http://e-serwis.org/smietnik/020119_173223.jpg

    dupostrzelec PO, wzywa mnie na dywanik...
    - masz (kur...) ty (ch...) skrosować
    - zmieszany odwracam się na pięcie i odchodzę bo wiem, że nie ma
    paczkordów...
    - po chwli wracam i mówię "nie ma paczkordów"
    - kierownik co ty (ch... kur... pierd...) jest tyle paczkordów w szafie...
    - no to zmieszany odchodzę, idę do szafy, wyciągam 25m paczkord bo tylko
    takie zostały i krosuję w szafie która ma 1,5m...

    nie wiem, ludzie są jacyś normalni, ja zawsze trafiam na jakichś chorych
    umysłowo... dlaczego? to niesprawiedliwe!

    pozdro.
    P.S.
    może trochę uwypukliłem moją wersję, ale ogólne przesłanie jest takie.