PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. lojalka - garsc pytantzw. lojalka - garsc pytan
  • Data: 2005-11-02 21:31:53
    Temat: tzw. lojalka - garsc pytan
    Od: "max20001" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mam pare pytan odnosnie lojalki

    1. czy ktos moze podac wykladnie prawna - tzn. paragrafy na podstawie
    ktorych takie umowy sie zawiera

    2. czy podpisujac lojalke np. na 2 lata w ktorej zobowiazuje sie do pracy w
    firmie lub zwrot koszt szkolenia
    to czy w przypadku gdy wygasnie umowa o prace a nowej nie podpisze to musze
    zaplacic ww. koszty?
    przy zalozeniu ze pracodawcy zalezy na przedluzeniu umowy - w przeciwnym
    wiadomo nie obowiazuje

    3. zrywajac umowe wczesniej musze zaplacic odszkodowaniu pracodawcy - w
    jakiej wysokosci? calej kwoty
    szkolenia czy propocjonalnie do czasu ktory zostal do konca umowy?

    4. jezeli inna firma bardzo chce mnie zatrudnic i namawia mnie do zerwania
    ww. umowy to czy moge zaproponowac
    zeby zaplacili zobowiazanie wobec mojego obecnego pracodawcy - w przypadku
    kiedy do konca umowy o prace (nie lojalki)
    pozostal bardzo krotki termin, a warunki finansowe porponowane sa zblizone -
    czy moze taka propozycja jest nie na miejscu?
    zerwanie jest nieoplacalne z mojego pkt widzenia.

    pozdrawiam,
    max