PracaGrupypl.praca.dyskusje › tydzień pracy w 1973

  • 1. Data: 2003-10-07 09:42:37
    Temat: tydzień pracy w 1973
    Od: "Baton" <b...@p...pl>

    Witam !

    Gdzie można znaleźć informację ile wynosił tydzień pracy w 1973 roku ? Czy
    były wolne soboty czy ich nie było ?

    Mój ojciec próbuje wyliczyć sobie emeryturę. Z góry dziękuję za pomoc.

    Marcin.

  • 2. Data: 2003-10-07 10:25:07
    Temat: Re: tydzień pracy w 1973
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Baton" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > Gdzie można znaleźć informację ile wynosił tydzień pracy w 1973 roku ? Czy
    > były wolne soboty czy ich nie było ?
    >
    > Mój ojciec próbuje wyliczyć sobie emeryturę. Z góry dziękuję za pomoc.

    wolne soboty w 73 ?

    hehe..

    ale moze np tutaj bendzie?
    http://www.republika.pl/prawo_pracy/konwmop.htm

  • 3. Data: 2003-10-07 15:01:11
    Od: Mirecki <p...@a...o2.pl>

    w <news:blu1dq$7s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Baton napisał(a):

    > Gdzie można znaleźć informację ile wynosił tydzień pracy w 1973
    > roku ? Czy były wolne soboty czy ich nie było ?
    >
    > Mój ojciec próbuje wyliczyć sobie emeryturę. Z góry dziękuję za
    > pomoc.

    Tatuś ma sklerozę? Wolne soboty 1/miesiąc były od 1976r.
    W 76r. tydzień pracy miał 46 godzin

    --
    BOOT ERROR
    prrr.....prrr.....

  • 4. Data: 2003-10-07 17:05:56
    Od: Mirecki <p...@a...o2.pl>

    w <news:Xns940DAD223139AMirecki@193.42.231.152>
    Mirecki napisał(a):

    > W 76r. tydzień pracy miał 46 godzin

    W 73 też :-)

    --
    BOOT ERROR
    prrr.....prrr.....

  • 5. Data: 2003-10-08 11:00:20
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Baton" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    Czy

    > wolne soboty w 73 ?
    >
    > hehe..

    Co cie smieszy? Wtedy byly juz wolne soboty. Ale bodajze 1 na miesiac, albo
    i rzadziej.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 6. Data: 2003-10-09 04:41:50
    Od: Mirecki <p...@a...o2.pl>

    w <news:bm0up2$al7$2@news.onet.pl>
    Lesio5 napisał(a):

    > Co cie smieszy? Wtedy byly juz wolne soboty. Ale bodajze 1 na
    > miesiac, albo i rzadziej.

    W 1973 r to się jeszcze wolne soboty nie śniły nawet 1/rok

    --
    BOOT ERROR
    prrr.....prrr.....