PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia zaoczne (zjazdy w piątek) i praca

  • 1. Data: 2003-10-07 06:04:55
    Temat: Studia zaoczne (zjazdy w piątek) i praca
    Od: "Janina" <m...@p...onet.pl>

    Hi Folks!

    Jak mówią francuzi: "embarasse de richesse" - kłopoty z bogactwem. Dostałam
    pracę i dostałam się na studia zaoczne - zjazdy również w piątki. Czy macie
    doświadczenie w takich sprawach? Czy praca w co drugi piątek będzie
    początkiem końca pracy w tej firmie?? Z kim i jak zagadać??
    Firma mała nie jest (1500 osób), w moim dziale pracuje 9 osób.

    Jeśli zechce się komuś odpisać, to wielkie dzięki z górki!

    JaNina

  • 2. Data: 2003-10-07 07:20:41
    Temat: Re: Studia zaoczne (zjazdy w piątek) i praca
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Janina" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bltl2r$i6e$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

    > Firma mała nie jest (1500 osób), w moim dziale pracuje 9 osób.
    >
    > Jeśli zechce się komuś odpisać, to wielkie dzięki z górki!

    Ja tak pracowałem i to przez studia w 2 firmach...

    wszystko jest do dogadania... z bezposrednim przelozonym i szefem kadr... no
    wszak podnosisz kwalifikacje itp ;)

  • 3. Data: 2003-10-07 07:33:13
    Od: "mer" <b...@w...de>

    >Z kim i jak zagadać??

    Jak to z kim? Macie tam przecież jakiegos portiera chyba?
    Do "Pani Domu" też napisz

    I nie słuchaj nudziarzy bez fantazji, którzy ci będą kazali gadac na początek z
    bezpośrednim
    przełożonym

    mer

  • 4. Data: 2003-10-07 07:40:06
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "mer" <b...@w...de> napisał w wiadomości

> [...]
    > Do "Pani Domu" też napisz
    >
    > I nie słuchaj nudziarzy bez fantazji, którzy ci będą kazali gadac na

    e kchm .. szanowny pan do mnie pije? ;)

  • 5. Data: 2003-10-07 08:01:01
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Janina wrote:
    > Hi Folks!
    >
    > Jak mówi? francuzi: "embarasse de richesse" - k?opoty z bogactwem. Dosta?am
    > prac? i dosta?am si? na studia zaoczne - zjazdy równie? w pi?tki. Czy macie
    > do?wiadczenie w takich sprawach? Czy praca w co drugi pi?tek b?dzie
    > pocz?tkiem ko?ca pracy w tej firmie?? Z kim i jak zagadaae??
    > Firma ma?a nie jest (1500 osób), w moim dziale pracuje 9 osób.
    >
    > Je?li zechce si? komu? odpisaae, to wielkie dzi?ki z górki!
    >
    > JaNina

    przychodz wczesniej i wychodz wczesniej :)

    m.

  • 6. Data: 2003-10-07 10:36:02
    Od: "mer" <b...@w...de>

    > e kchm .. szanowny pan do mnie pije? ;)

    Oczywiście, że nie. Ja po prostu juz nie mogę zdzierzyć jak ktos pyta sie o cos co
    nikt nie może
    wiedzieć poza nim samym.

    mer

  • 7. Data: 2003-10-07 11:44:26
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    > Ja po prostu juz nie mogę zdzierzyć jak ktos pyta sie
    > o cos co nikt nie może wiedzieć poza nim samym.

    Skoro pyta o to coś się - jak napisałeś - to w czym problem? :P

    Maciek

    http://infobroker.twoja-firma.pl/ - informacje dla Ciebie
    oraz informacje i dane biznesowe dla Twojej firmy.
    Gwarancja doświadczenia sieci brokerów informacji.