PracaGrupypl.praca.dyskusje › truskawki w Hiszpanii, jak wyjechac?

  • 1. Data: 2006-02-27 10:45:10
    Temat: truskawki w Hiszpanii, jak wyjechac?
    Od: "Nick Czemnick" <u...@n...doma.in>

    Czytając depesze prasowe natknąłem się na informację o wypadku polskich
    pracownic w Hiszpanii, które wyjechały tam zrywać truskawki. Abstrahując
    od tragicznego wypadku, który nie miał nic wspólnego z tym zajęciem, to
    jak można wyjechać do takiej pracy? nie widziałem nigdzie takich
    ogłoszeń, czy to tylko przez znajomości? poza tym, zdziwiłem się, że tam
    teraz zrywają truskawki :) podczas gdy u nas wciąż zima.