PracaGrupypl.praca.szukana › ...szukam pracy w Warszawie lub okolicach...

  • 1. Data: 2005-06-24 19:26:50
    Temat: ...szukam pracy w Warszawie lub okolicach...
    Od: Katarzyna Czubak <k...@n...poczta.fm>

    Szukam pracy biurowej ale gotowa jestem rozwazyc inne interesujace
    propozycje!
    Jestem młodą, dyspozycyjną osobą. Zdobyłam dotychczas doświadczenie w
    pracy w szkole jako nauczyciel fizyki i matematyki oraz jako koordynator
    grupy ankieterow. Nie jest mi obca praca biurowa, posiadam kwalifikacje
    pedagogiczne oraz ukończony kurs specjalisty ds.kadr i płac. Posiadam
    dobrą znajomość komputera i oprogramowania biurowego.
    Jestem osoba komunikatywna, chetnie wspolpracuje z innymi a ponadto
    jestem pracowita, cierpliwa i lubie nowe wyzwania!
    Czekam na oferty pracy. Mój nr tel. 0601312377 lub e-mail: k...@p...fm
    Pozdrawiam: Katarzyna Czubak
    /Na zyczenie zainteresowanym wyślę CV i inne niezbędne dokumenty do
    procesu rekrutacji.