PracaGrupypl.praca.szukana › ~OPERATOR DTP~ WARSZAWA zlecenia

  • 1. Data: 2005-06-24 16:52:54
    Temat: ~OPERATOR DTP~ WARSZAWA zlecenia
    Od: k...@w...pl

    Witam serdecznie

    Jestem operatorem DTP z 5.letnim doświadczeniem w składzie tekstu
    i całościowym przygotowaniu materiałów do druku.
    Na stałe pracuję w wydawnictwie w Warszawie.

    Znam QuarXPress, Illustratora i Photoshopa. (Pracuję najchętniej na PC)

    - Przygotowuje ilustracje do druku (korekta kolorystyczna, retusz)
    - Wykonuję również impozycję.

    Przyjmę zlecenie na skład książek, czasopism, ulotek itp.
    Oferuję współpracę zdalną, szybką i dokładną.

    Mogę również zaoferować drukarnię wykonującą prace terminowo i niedrogo
    w Warszawie

    zapraszam
    Katarzyna Płońska