PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy-praca biurowa

  • 1. Data: 2006-04-06 16:11:14
    Temat: szukam pracy-praca biurowa
    Od: "Daria" <k...@v...pl>

    Witam

    Jestem absolwentką Liceum Profilowanego o profilu
    ekonomiczno-administracyjnym.

    Mam 21 lat. mieszkam okolice Bielsko-Biała.

    Jestem zainteresowana pracą biurową na pełen etat lub na staż.Nie posiadam
    doświadczenia zawodowego.Jestem ambitną osoba ,sumiennie wykonuje zadane mi
    polecenia, jestem dyspozycyjna, komunikatywna, szybko ucze się nowych
    rzeczy.

    Umiejętności

    -Języki obce: Język angielski stopień średni

    -Obsługa komputera: ukończony kurs zaawansowanej obsługi komputera(WINDOWS
    XP pakiet , internet, Outlook Express, MS Publisher, Power Point)

    Więcej informacji K...@V...PL

    Nr.tel 33 857 20 94

    Z pozwaaniem

    Daria