PracaGrupypl.praca.szukanaSZUKAM PRACY-PRACA BIUROWA

  • 1. Data: 2006-04-06 16:08:40
    Temat: SZUKAM PRACY-PRACA BIUROWA
    Od: "Daria" <k...@v...pl>

    Witam

    Jestem absolwentką Liceum Profilowanego o profilu
    ekonomiczno-administracyjnym.
    Mam 21 lat. mieszkam w Skoczowie okolice Bielsko-Biała.
    Jestem zainteresowana pracą biurową na pełen etat lub na staż.Nie posiadam
    doświadczenia zawodowego.Jestem ambitną osoba ,sumiennie wykonuje zadane mi
    polecenia, jestem dyspozycyjna, komunikatywna, szybko ucze się nowych
    rzeczy.
    Umiejętności
    -Języki obce: Język angielski stopień średni
    -Obsługa komputera: ukończony kurs zaawansowanej obsługi komputera(WINDOWS
    XP pakiet , internet, Outlook Express, MS Publisher, Power Point)