PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy-Krakow

  • 1. Data: 2004-03-16 15:16:23
    Temat: szukam pracy-Krakow
    Od: "Sylwia Wiktor" <s...@p...onet.pl>

    Jestem absolwentka filologii polskiej i dziennikarstwa. Biegle znam język
    angielski, co mogą potwierdzić uzyskane przeze mnie egzaminy Cambridge: PET,
    FCE, CAE. Mam doświadczenie w pracy, jako lektor języka angielskiego, jak
    równiez uczyłam obcokrajowców języka polskiego.
    Staze i praktyki dziennikarskie odbylam w radiu RMF FM w Rzeszowie i w TV
    Karkow w dziale wiadomosci (Kronika).
    Mogę podjąć prace wszedzie, gdzie pomocna bylaby znajomosc jezyka
    angielskiego.
    Prosze o kontakt: s...@p...onet.pl