-
1. Data: 2004-03-16 14:29:35
Temat: Wrocław - sekretarka/asystentka biura/obsługa klientów
Od: "Dorota G." <d...@p...onet.pl>
Podejmę pracę biurową (pełny etat) na terenie Wrocławia.
Mam 27 lat, wyższe wykształcenie-Politechnika Wrocławska (Wydział Budownictwa
Lądowego i Wodnego), czynne prawo jazdy kat. B od 9 lat, mieszkam pod
Wrocławiem.
Jestem osobą odpowiedzialną, bardzo dobrze zorganizowaną i sumienną. Szybko
przyswajam nową wiedzę (obowiązki, programy, procedury).
Praca w biurze sprawia mi ogromną satysfakcję, co powoduje, że bardzo
angażuję się w wykonywane zadania.
Najlepszym odzwierciedleniem moich predyspozycji zawodowych i kompetencji
jest prezentacja powierzanych zadań/obowiązków: bezpośredni kontakt z
klientem – doradztwo, usługi informacyjne, wyszukiwanie danych na zlecenie,
obsługa urządzeń biurowych.
Biegła obsługa programów pakietu Microsoft Office, Norma, Organizator ’99,
Koncesja, Internet, podstawowa znajomość programu Robot Millennium, dodatkowo
umiejętność obsługi urządzeń biurowych; znajomość języka angielskiego na
poziomie komunikatywnym (w trakcie nauki) oraz języka niemieckiego na poziomie
podstawowym.
CV prześlę na życzenie WIARYGODNEGO Pracodawcy.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl