PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy

  • 1. Data: 2008-03-04 09:19:46
    Temat: szukam pracy
    Od: "stomaj" <s...@o...pl>

    Bazy danych MS Access(sieciowe) lub MS Access(aplikacja) + MsSQL (serwer).
    Systemy realizowane według specyfikacji i potrzeb klienta &#8211; DOWOLNA DZIEDZINA

    Bardzo duże doświadczenie.
    W mojej działalności zrealizowałem duży projekt dla pewnego Towarzystwa
    Ubezpieczeń do pełnej obsługi szkód oraz dla innej firmy obsługę - monitoring
    linii produkującej kable dla telekomunikacji.

    Aktualnie posiadam gotowe i cały czas rozwijane poniższe projekty (spełniają
    wymagania normy ISO/TS16949 (motoryzacja):
    - System Działań Korygujących,
    - System Nadzoru Wzorcowania i Weryfikacji (przyrządów i programów),
    - System SPC Statistical Proces Control (karty kontrolne),
    oraz
    - System Analizy Danych Produkcyjnych wspomagający śledzenie wyników WYDAJNOŚCI
    (%), BRAKÓW(% i %kosztów), JAKOŚCI(FPY), DOSTĘPNOŚĆ URZĄDZEŃ(%), OEE (OVERALL
    EQUIPMENT EFFECTIVENESS); system posiada rozbudowany moduł konfigurowanych
    raportów do analizy danych; posiada również moduł Zatrzymań Produkcji;

    Powyższe Systemy powstawały obok procesów, których obsługę wspomagają;
    W firmie, w której pracują otrzymały akceptacje audytorów takich firm jak TRW,
    Renault, VW oraz Magna.

    Dla każdej osoby zainteresowanej możliwa prezentacji.
    Po modyfikacji możliwe dostosowanie systemów dla potrzeb nowego klienta.

    kom. 607477994
    s...@g...com