PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator systemów / sieci - tylko konkretne oferty !

  • 1. Data: 2008-03-03 23:08:40
    Temat: Administrator systemów / sieci - tylko konkretne oferty !
    Od: "Marek" <m...@f...org>

    Poszukuję pracy jako administrator systemów i sieci.

    Firmy:
    - z którą mógłbym nawiązać dłuższą współpracę,
    - w której mógłbym się wykazać, a nie siedzieć bezczynnie,
    - dla której mógłbym wypracować zysk,
    - firmy, która szuka solidnego pracownika i jest skłonna go doszkalać, kształcić na
    swój koszt,
    - która nie będzie wyliczała mi wydrukowanych kartek papieru i zużytych ołówków,
    - która szuka odpowiedzialnej osoby, a nie studenta

    Ze swojej strony oferuję wiedzę, doświadczenie, kreatywność i ambicję.
    Nie skupiam się wyłącznie na jednej dziedzinie informatyki - skupiam się na całości
    działania na zasadzie - obmyśl - zaprojektuj - testuj - wdrażaj - nadzoruj.
    Moimi atutami są przede wszystkim - keatywność, chęć tworzenia "nowego", przebudowy,
    usprawniania.
    Nie znoszę bezużyteczności, zbędnych kosztów, rozwiązań tymczasowych,
    Miejsce pracy dla mnie nie ma znaczenia.

    Moje oczekiwania to:
    - wynagrodzenie min 2800 zł netto (jeśli oferujesz mniej - nie marnujmy sobie czasu
    nawzajem)
    - umożliwienie wyjazdów na szkolenia/seminaria
    - możliwość nienormowanego czasu pracy (opcja)

    Czas to pieniądz - jeśli interesuje Cię moja propozycja, skontaktuj się ze mną mailem
    wpierw.
    Nie wysyłam CV pierwszej lepszej firmie. Szkoda Waszego i mojego czasu.
    Jeśli chcesz mnie zaprosić na spotkanie - pokrywasz koszty podróży i dziennego
    wynagrodzenia.
    W przeciwnym razie - zatrudnij studenta.

    Pozdrawiam,
    Marek