PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam pracy › szukam pracy
    From: <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: szukam pracy
    Date: 12 Apr 2002 15:53:11 +0200

    mam podobny problem jak wiekszosc ludzi tu piszacych. nie mam pracy i niemoge
    jej znalezc. pracowalem jako programista przez prawie poltora roku. tylko tyle
    niestety bo dopiero skonczylem studia. jak studiowalem mialem prace a zaraz po
    studiach ja stracilem.
    jestem osoba ambitna. nie chce pracy stalej jednolitej i monotonnej, w ktorej
    stane w miejscu i przestane sie rozwijac. jestem mlody wiec jestem ambitny i
    naprawde chce pracy niebanalnej. nieprzeszkadzaja mi zadne delegacje i wyjazdy.
    powiem wiecej, nawet bardzo bym chcial zeby bylo duzo wyjazdow. nie mam bardzo
    duzych wymagan. po prostu chce sie ze swojej pracy utrzymac. nie chce ofert
    gdzie mi proponuja po 700 zl bo to mi na rachunki niewystarczy. jest to wedlug
    mnie ponizej godnosci ludzkiej.
    skonczylem studia(automatyka i robotyka) i niemusze byc informatykiem ani
    automatykiem i wydaje mi sie ze mam pare cech charakteru ktore mi pozwola na
    prace w innym zawodzie. zreszta wszystkiego mozna sie nauczyc jak sie tylko
    chce. robie wszystko tak jak polecaja doradcy. pisze ladne cv i listy
    motywacyjne. do kazdej firmy inny list i cv. naprawde sie do tego przykladam i
    niestety nic. zero odzewu. po prostu rece mi opadaja.
    czy moze mi ktos poradzic co mam robic? moze ja cos robie zle?
    mieszkam w krakowie i myslalem ze w badz co badz niemalym miescie nie bede mial
    takiego duzego problemu z praca.
    moze ktos ma jakis super sposob na szukanie pracy, jakas metode prezentowania
    samego siebie, cokolwiek co mi moze pomoc.
    no to chyba tyle bo i tak sie duzo spisalem
    dzieki za kazdy odzew