PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam pracyRe: szukam pracy
  • Data: 2002-04-14 11:36:39
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@p...onet.pl wrote:

    > (...)
    > Co z tego, że narachunki nie starczy. Jak w ogóle nie pracujesz to Ci starcza.
    > Od czegoś zawsze trzeba zaczynać.

    Jak ktoś siedzi w domu, to ma mniejsze koszty - do pracy trzeba
    dojechać, trzeba się składać na prezenty imieninowe:-), trzeba więcej
    jeść, czasem drożej, niż w domu. Nie ma czasu na załatwienie spraw,
    które rodzą konsekwencje finansowe. Przy 700 zł może okazać się, że
    koszty takiej pracy przekraczają zysk. 700/25=28 złotych za dniówkę.
    lepiej i zdrowiej jeździć na rowerze i zbierać butelki, a na zimę do
    pierdla.
    (...)

    > Ale co sie nauczyłeś to Twoje, może złapiesz jakieś kontakty (u podwykonawców,
    > konkurencji).

    Muszę cię zmartwić: pracodawca stara się zwyklke płacić tyle, żebyś nie mógł tych

    kontaktów wykorzystać, bo nie dożyjesz do pierwszego.

    To, o piszesz dotyczy osób, które coś już mają, np. kasę lub autko od tatusia i
    mamusi.
    Bajki o tych, co zaczynali "od niczego" ładnie brzmią. Zwykle to "nic"
    to było ileś tam tysięcy dolarów, a często pięćdziesiąt.

    Dogbert