PracaGrupypl.praca.szukanaszukam jakieś lekkiej i łatwej pracy w budżetówce

  • 1. Data: 2007-11-04 22:30:24
    Temat: szukam jakieś lekkiej i łatwej pracy w budżetówce
    Od: "Henrietta" <h...@p...onet.pl>

    Chce sie przeniesc do budżetówki. Szukam pracy lekkiej, niezbyt odpowiedzialnej
    i dobrze platnej jak na warunki budzetowki.
    Nie chce fiansow i ksiegowosci bo tam odpowiedzialnosc ani stanowisk
    politycznych bo tam zmiany.
    Cche sie gdzies zaszyc i dostukac do emeryturki w swietym spokoju. Co polecicie.
    Jaki pion urzedow, moze jakas szkola, szpital, moze zus czy nfz moze wojsko ?
    Moze jakies piony z integracji z UE, takie bez stresiku i jakiejs wielkiej
    odpowiedzialnosci. Myslalam zeby byc aystsemem moze jakiegos europosla i
    rozmawialam nawet bo mi mąż załatwił kontakt ale tam trzeba wyjezdzac a ja nie
    chce i zrezygnowalam.
    Mam perfect angielski certyfikat proficiency sredni niemiecki bez certyfikatów i
    obsluguje komputer - mam kurs i papier.
    gdzie sie wcisnac ? Nie zeby bylo zle bo mąż jest zawodowym dyrektorem tyle ze w
    przemysle a ja nie chce sie nudzic, chce miec jakies towarzystwo w dzien- wiecie
    kawka, ploteczki jakto w urzedzie i miec jakac wlasna emeryture tak na
    spokojnie. Henia.