PracaGrupypl.praca.szukanaszukam adresu

  • 1. Data: 2005-03-16 17:04:49
    Temat: szukam adresu
    Od: "Marta" <m...@o...pl>

    Czy znacie jakies adresy mailowe firm / polecanych jako OK/ pośredniczących
    w znalezieniu pracy w Anglii lub Irlandii?

    Mój 24 letni brat szuka zatrudnienia, chcę mu jakoś pomóc, napisałam listy,
    prośby, szukam wszelkiej pomocy w tym na co uważać, jak zacząć szukać.
    Czy młody facet może w Anglii pracować jako barman? kto zna ichniejsze
    warunki dla mlodych?
    Proszę Was o podpowiedzi, gdzie Polacy mogą się zwrócić?

    Pozdrawiam
    Marta.

  • 2. Data: 2005-03-16 18:31:33
    Temat: Re: szukam adresu
    Od: "alex" <a...@g...pl>

    Marta <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > warunki dla mlodych?
    > Proszę Was o podpowiedzi, gdzie Polacy mogą się zwrócić?

    polecam np. http://londynek.net/ - dużo informnacji o pracy, mieszkaniu,
    życiu, środowisku i o wszystkim ważnym.

    i życzę powodzenia!!
    pozdrawiam,