PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk szuka pracy we Wrocławiu!!!

  • 1. Data: 2005-03-16 16:31:17
    Temat: Informatyk szuka pracy we Wrocławiu!!!
    Od: "Marcin Frysztak" <m...@g...pl>

    Witam.

    Jestem młodą,ambitną i asertywną osobą.Posiadam wyższe informatyczne
    wykształcenie i szereg umiejętności z nim związanych: sprzęt komputerowy
    (montowanie,instalacja,wdrożenie); systemy operacyjne - instalacja,wdrożenie,
    częściowa admisnistracja (Ms Windows,Linux,Novell); pakiet Ms Office, Corel,
    Płatnik;bazy danych Oracle i PlSql; znajomość języków programowania: C,C++ pod
    Windows i Linux(+ tworzenie skryptów pod powłoką bash),Bloctec( język służący
    do implementacji sterowników przemysłowych typu PLC - znajomość sterowników
    marki Siemens, oraz zagadnień związanych z sieciami przemysłowymi); znajomość
    podstaw Javy, Delphi, HTML; znajomość zagadnień związanych z inżynierią
    oprogramowania,oraz zagadnień związanych z
    programowaniem telefonów komórkowych(podstawy programowania softu na komórki
    pod J2ME w oparciu o MIDP 2.0) ;znajomość architektury i zasad działania
    różnego rodzaju sieci Lan i Wan (także po części od strony
    praktycznej);znajomość zagadnień i technik związanych z testowaniem
    oprogramowania; dobra znajomość internetu i zagadnień z nim związanych,
    a także programów pocztowych.Mam również doświadczenie zawodowe jako
    informatyk - help-desk,administrowanie siecią, diagnozowanie i usuwanie
    problemów sprzętowych, wdrażanie aplikacji, prowadzenie szkoleń z zakresu
    obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych (skaner,drukarka,kamera
    internetowa), systemów operacyjnych z rodziny MS Windows, oprogramowania
    biurowego z rodziny MS Office ( w szczególności Word, Excel, Power Point),
    obsługi internetu oraz poczty elektronicznej, programu Płatnik. Znam także
    język angielski oraz rosyjski.Poza umiejętnościami związanymi z dziedziną
    informatyki posiadam także kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu grupą osób
    (pełniłem funkcje brygadzisty w zakładzie przemysłowym).Główne obowiązaki:
    organizacja pracy,nadzorowanie i kontrola pracy oraz jej raportowanie,czasami
    help desk i wdrażannie aplikacji. Chciałbym także dodać
    iż posiadam uregulowany stosunek do służby wojskowej.Obecnie intensywnie
    poszukuję pracy na stanowisku informatyka (inne oferty też mile widziane) na
    terenie Wrocławia i jego najbliższych okolic.Kończąc pozdrawiam serdecznie.

    Tel. Kont. 502650148 e-mail: m...@i...pl

  • 2. Data: 2005-03-16 18:44:30
    Temat: Re: Informatyk szuka pracy we Wrocławiu!!!
    Od: "czosnek" <k...@i...pl>

    Witam serdecznie!

    Wysyłam Ci tego maila, aby zachęcić Cię do współpracy. Dokładniej rzecz
    ujmując, chciałbym zaoferować Ci pracę, w której pracujesz samodzielnie i
    na własną rękę.
    Moźna w ten sposób zarobić ~600 zł.- tygodniowo poświęcając na pracę
    zaledwie 1-2 godziny dziennie przed monitorem. Wskazane (choć
    niekonieczne) jest przy tym posiadanie stałego dostępu do internetu. W
    załączniku przesyłam plik Word'a zawierający szczegółowe informacje na
    temat tego przedsięwzięcia.

    Do Twoich obowiązków naleźeć będzie:
     redagowanie i umieszczanie reklamy oraz ogłoszeń w Internecie.
    (bezpłatnych)
     udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia oraz przesyłanie materiałów
    żródłowych Twoim interesantom
    Udzielam Tobie:
     pełnego przeszkolenia,
     fachowego wsparcia

    Jestem pewien, źe w tym momencie zastanawiasz się jak to jest moźliwe i źe
    najprawdopodobniej jest to jakieś oszustwo. Przyznam, źe sam tak na
    początku myślałem dopóki nie spróbowałem i nie przekonałem się, źe jest
    inaczej. Praca ta polega na sprzedawaniu drogą mailową raportów, po 20 zł.
    za szt.. Nie będę Ci w tym momencie referował ani zachwalał całej oferty. Ja
    juź wiem, źe korzystając z tego systemu moźna skutecznie zarobić.

    Oferowane zatrudnienie ma charakter pracy z siedzibą w domu. Uźywając
    własnej samodyscypliny ustalasz sobie rytm i częstotliwość pracy decydując
    jednocześnie ile godzin tygodniowo chcesz poświęcić na pracę. Poniewaź
    jest to praca w Internecie, będziesz potrzebować sprawnego komputera.
    Jedynymi umiejętnościami wymaganymi do pracy jest obsługa komputera i
    jednego z edytorów tekstu np. Word (wycinanie/wklejanie i zapisywanie
    danych) oraz dostęp i znajomość obsługi Internetu w stopniu podstawowym,
    poczty elektronicznej jak równieź umiejętność organizacji własnej pracy.
    Na Tobie, spoczywa odpowiedzialność za marketing, dystrybucję, udzielanie
    e-mail’em informacji o oferowanym systemie oraz za obsługę klientów.

    Sam z początku podchodziłem do tej oferty niezwykle sceptycznie.
    Niejednokrotnie zdarzało mi się nabrać na "zarabianie w internecie" przez
    czytanie maili, czy wypełnianie ankiet. Jednakźe ta oferta jest wyjątkowa
    i wyróźnia się na tle innych ze względu na zawarte w niej dane personalne
    uczestników. Gdybym więc przypadkiem został oszukany, wiedziałbym do kogo
    się udać.
    Zarabiam juź od trzech miesięcy, gromadzę oszczędności, które wprost
    proporcjonalnie do upływu czasu powiększają mój budźet domowy i mogę sobie
    w końcu pozwolić na drobne przyjemności i opłacanie wszystkich rachunków w
    terminie

    Moźesz rozpocząć swoją nową pracę z MLM posiadając jedynie raport nr 1. Ma
    to oczywiście swoje wady. W przypadku otrzymania zamówienia na raport nr
    2, nie moźesz go zrealizować. Ale na to akurat jest rada, moźesz jak tylko
    otrzymasz pieniądze za raport nr 1 zamówić raport nr 2. Wtedy będziesz
    mieć pewność, źe nie zaskoczy Cię nagłe zamówienie na coś czego jeszcze
    nie posiadasz.

    Wiele osób dzięki tej pracy marketingowej wyszło z dołka finansowego, a
    potem stali się całkowicie niezaleźni finansowo. Multi Level Marketing to
    wyrzeczenie się egoizmu w biznesie i gotowość do dzielenia się zyskami ze
    wszystkimi, dzięki którym te zyski osiągamy. Podejście to ma zaowocować
    pomnoźeniem dochodów i większą satysfakcją z pracy.Jeżeli odpowiesz na tego
    maila wyślę Ci bardziej szczegółową instrukcję.

    Pozdrawiam i źyczę miłej lektury,
    Krzysztof Czesnakowski

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl