eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjesztuka prezentacji w pracysztuka prezentacji w pracy
  • Data: 2002-05-25 16:03:18
    Temat: sztuka prezentacji w pracy
    Od: "Stefan Wyszyński" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mam pytanie do szanownych grupowiczów

    jak prezentować się i zachowywać w firmie w której się pracuje aby to
    pomogło w rozwoju kariery np. awansie na zastępcę kierownika, na podwyżkę
    itd. i w ogóle na dobrą ocenę jako pracownika ?
    chodzi o to czy zadawać się ze wszytkimi czy tylko z wybranymi osobami o
    dobrej opinii?
    czy po pracy spędzać czas z współpracownikami czy nie ?
    czy pić po pracy z nimi alkohol - czyli pójść na piwo lub coś mocniejszego ?
    czy chodzić z nimi na imprezy po pracy ?
    jakich tematów nie poruszać w czasie rozmów ?
    czy warto spoufalać się z współpracownikami czy nie ?
    jak się zachowywać aby zdobyć szacunek współpracowników i przełożonych ?
    czego nie robić aby nie stracić w oczach współpracowników i przełożonych ?
    w jaki sposób mówić agresorom twarde nie , aby nie stać się dla nich
    obiektem do psychicznego znęcania ?

    jak sobie z tym wszystkim poradzić w grupie 20 osób z którymi przebywa się
    po 8 godzin dziennie w pracy ?

    odpowiedzcie na liście dyskusyjnej lub
    możecie do mnie pisać na skrzynkę emailową lub polecić jakieś źródła do
    zgłębiania w internecie

    cześć







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1