eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjesztuka prezentacji w pracyRe: sztuka prezentacji w pracy
  • Data: 2002-05-25 16:41:43
    Temat: Re: sztuka prezentacji w pracy
    Od: "PiotrB" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> wrote:
    > mam pytanie do szanownych grupowiczów
    >
    > jak prezentować się i zachowywać w firmie w której się pracuje aby to
    > pomogło w rozwoju kariery np. awansie na zastępcę kierownika, na
    > podwyżkę itd. i w ogóle na dobrą ocenę jako pracownika ?
    > chodzi o to czy zadawać się ze wszytkimi czy tylko z wybranymi
    > osobami o dobrej opinii?
    > czy po pracy spędzać czas z współpracownikami czy nie ?
    > czy pić po pracy z nimi alkohol - czyli pójść na piwo lub coś
    > mocniejszego ? czy chodzić z nimi na imprezy po pracy ?
    > jakich tematów nie poruszać w czasie rozmów ?
    > czy warto spoufalać się z współpracownikami czy nie ?
    > jak się zachowywać aby zdobyć szacunek współpracowników i
    > przełożonych ? czego nie robić aby nie stracić w oczach
    > współpracowników i przełożonych ? w jaki sposób mówić agresorom
    > twarde nie , aby nie stać się dla nich obiektem do psychicznego
    > znęcania ?
    >
    > jak sobie z tym wszystkim poradzić w grupie 20 osób z którymi
    > przebywa się po 8 godzin dziennie w pracy ?
    >
    > odpowiedzcie na liście dyskusyjnej lub
    > możecie do mnie pisać na skrzynkę emailową lub polecić jakieś źródła
    > do zgłębiania w internecie
    >
    > cześć

    Mam inne pytanie z tej grupy: Jak zdobyć żonę która byłaby ładna miła bogata
    i tak dalej?

    Jest to pytanie z cyklu nie do odpowiedzenia - w jednej grupie robisz to tak
    w innej inaczej:)

    PiotrB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1